Z powodu panującego obecnie kryzysu finansowego, braku zainteresowania ze strony potencjalnych sponsorów i nie wywiązania się ze złożonych obietnic (wycofanie się z dostarczenia komputerów przez światowego organizatora imprezy) jesteśmy zmuszeni, mimo wszelakich starań, zmodyfikować strukturę turnieju finałowego KODE5 Global Gaming Revolution Polska 2009.
Mimo wcześniejszych zapowiedzi ostateczne starcie, które wyłoni finalistę polskich kwalifikacji, nie zostanie zorganizowane w Pałacu Prymasowskim. Mając na uwadze rangę rozgrywek i szanse jakie wiążą się z występem polskiej drużyny w Moskwie, postanowiliśmy nie rezygnować całkowicie z imprezy i przeprowadzić kwalifikacje Counter-Strike’a do samego końca, wykorzystując do tego najbardziej powszechną formą rywalizacji, czyli internet.
W internetowych finałach, które zaplanowałem na 29 marca 2009 roku (niedziela) weźmie udział sześciu finalistów:
MeetYourMakers
BenQ DELTAeSPORTS.COM
Frag eXecutors
Team Plantro
KerchNet
Betsson Voodoo Gaming
Zwycięzca kwalifikacji otrzyma prawo reprezentowania Polski w moskiewskich finałach, które odbędą się w drugi weekend maja w Moskwie. Więcej szczegółowych informacji na temat samych finałów podamy już wkrótce.
zle sie dzieje :/
no to plantro jedzie do Moskwy ; )
Po co ktoś ma sponsorować turniej zamknięty i dawać na nie kompy ?:-) Mam nadzieję , że pan Jacek Jankowski się tutaj wypowie.Rok temu miał dużo do powiedzenia po fatalnym Kode5 – były prośby o czas bo to pierwszy turniej , na poprawę :-) Heh , niezły rozwój ze sporego lana w necik :-) Rozwijamyyyyyy
Chyba nie bardzo wiesz o czym Ty piszesz ;/.
coz nie ma kasy nie ma turniejow :)
Możliwe , z chęcią przeczytam dlaczego tak a nie inaczej.
Napiszę arta.
Lipa ze tak wyszlo, ale nie chce myslec jak wku.rwieni sa sami finalisci :P
oszukales nas fomfny, bylo 1k komentarzy… ; <:D
ż@l.pl
plantro dostalo (prawdopodobnie) niepotwarzalną okazje zagrac z czolowka Polski na prestizowym turnieju, a tu xuj. Ich mi najbardziej szkoda.
no to danO
harchnet pewnie sie napalilo na zagranicznego lana :D a tu bekon… internet :)
i masz fomfny odpowiedz na pytanie dlaczego nie oplaca sie robic zamknietych lanow. Sponsorom zalezy na widzach, publicznosci, atrakcjach, a turniej z 30 graczami w palacyku jakie im daje korzysci ?
btw. nie jestem znaFcOM sponsoringu wiec nie bijcie
Trochę późno, zwłaszcza że niektórzy mieli już sprecyzowane plany…
Pytanie odnośnie ew spotkania z Kerchnet. Gry będą rozgrywane na polskim serwerze prawda?
maniek1 – eee, nie ;-)
Wydaje mi się podobnie jak mankowi , lecz prawdy tutaj się nie uzyska.
Dlaczego nie próbowaliście zrobić tego w jakiejś cafe ? Bełchatów np. lub ta na śląsku dobra jest or Szczecin.Chyba , że nie poradzili byście sobie z kosztem 1-2k.
@fntttt, zgadzam się :]
Btw dobrze ktoś tam napisał, że sponsorom zależy na widzach, btw Fomfny obiecałeś konkurs z wejściówkami, to teraz czekamy na inną rekompensatę :D
Nie zależy ;P.
“Zwycięzca kwalifikacji otrzyma prawo reprezentowania Polski w moskiewskich finałach” powiedzmy ze wygra kerchnet bk
Ale jest w tym coś dziwnego? Sprawdź kto wygrał w Niemczech i Francji rok temu.
chyba sponsorom bardziej zalezy na (nawet) 200 widzach niz na 30 graczach i 20 redaktorow ;]
W ogóle co wam do głowy przyszło myśleć, że sponsorom zależy na widzach! Myślicie, że sponsor mógłby poprzez sponsoring zachęcać do siebie potencjalnych klientów?
Boże… spójrzcie tylko na prawdziwy sport i koszulki znanych klubów piłkarskich jak np. Wisła Kraków (j#@*# wisle):
http://images23.fotosik.pl/254/4ba5cded06c37802med.jpg
Czy pamiętny finał Ligi Mistrzów na stadionie Camp Nou:
http://www.footballpictures.net/data/media/119/Nou_Camp.jpg
Szczerze? Nie :). Tych 20 redaktorów napisze im 20 fajnych relacji, wrzuci fotki, filmy – i mają to co chcieli. A przyjdzie 200 łebków, ukradnie torbę TaZa, powalczy o 3 koszulki/2 smyczki i tyle.
to jest jakies nieporozumienie,
teraz UF Gaming moze czuc sie pokrzywdzone, poniewaz wiedzieli z gory ze w przypadku finalow lanowych nie bedzie ich stac na wyjazd do Warszawy (powod ten sam – kryzys gospodarczy). W zwiazku z tym potraktowai te eliminacje jako trening przed “balwanobraniem”
co z ta Polska ?
hahahaha :D
Dokładnie : P
Co z tą Polską :D
Co z tą Danią, co z tą Norwegią – i tak można jechać…
karf -> widziałeś gdzieś na imprezie e-sportowej 70k ludzi?
Przed którym streamem *TV* z imprezy zasiadło 8mln widzów?
@karf kolejny kretyn co porownuje pilke do esportu [`]
Nikt nie załapał ;(
To wytłumacz.
doopa blada
kurde szybko sie Fomfny poddales, to troche niepodobne do Ciebie :)
Mozna przeciez jak ktos wyzej wspomnial wynajac za 300 zl na caly dzien kafejke internetowa i zorganizowac poprostu old school lan :)
6 druzyn, 1 dzien grania i lan lepszy od kolosow typu EPS czy ESWC :)
0 sponsorow, 0 zbednych ludzi :) Nie jakies Warszawy, Krakowy czy cos w tym stylu, ale np Lublin, Olsztyn czy najlepiej Rzeszow, bo blisko Ukrainy, a wtedy nawet swoja udostepnie :)
Tak, tylko wtedy przelecą nabuzowani “kibice”, fani HLC i zacznie się polew. Lepiej sobie podarować.
uff to dobrze ze zrobiles online teraz fani HLC sie odczepia :D
a kto powiedzial ze musisz wpuszczac kibicow do cafe :x zaled.pl
to lepiej sobie podaruj organizowanie takich imprez skoro nie mozesz podolac…
FOMFNY to odpowiedni moment aby podac sie do dymisji :D
dodo ptak > Mam iść do banku po kredyt na turniej?
# FOMFNY napisał:
marzec 18th, 2009 o godzinie 16:48
Tak, tylko wtedy przelecą nabuzowani “kibice”, fani HLC i zacznie się polew. Lepiej sobie podarować.
n/c … dlatego wlasnie Ty nie powinienes tego organizowac, skoro boisz sie, ze zostaniesz zjechany za to, ze lan odbyl sie w cafe zamiast przez internet. Napewno znalezli by sie ludzie, ktorzy by to zoorganizowali w cafe i nie krepowali sie, ze ich DOBRE IMIE zostanie zjechane przez HLC czy PGA TEAM
HAHAHHAHAHAH, kafejka i finaly kode5 :D Opanujcie wyobraznie troche :D
Tak, fnttt. Zaraz poszukam Twoich komentarzy sprzed roku ;-).
fnt błagam #wypdalaj albo sam organizuj krajowe quale do kode5 w smierdzacej kafejce na jakis zadupiu typu blechatów,gdzie ludzie chodza do lasu sie wysrać , idiota.
lepiej srac po lasach, niz grac po necie ,-)
#djpremier pucuj sie szczylu, lepiej w internecie finaly KoDe5 PoLsKa faktycznie, jak ktos nie jest w stanie czegos zrobic, to sie za to nie bierze.
i nikt nie mowi tu o kafejce w lesie ty je*any ret*rdzie bo, to, ze Polska to nie znaczy ze XVII wiek
wiekszosc tutaj sie wypowiadajaca powinna sama zrobic turniej z 20 JEDNAKOWYCH komputerow ktore nie zawioda + pare zapasowych w przypadku awari, do tego serwery i miejsce mieszczace to wszystko, gl hf
potem narzekajcie
malo takich kafejek ?
kafejki kafejkami, ale nawet BYOC dalby rade[=
@break
To chcę widzieć tłum drużyn w eliminacjach, wiedzących, że finał jest byoc :)
Ile kompów jest w kafejce w Bełchatowie ??
HAHAHAHHAHAHHHAHA !!!!!
Zalowy Fomfny,
Dzieki za super Kode5.pl :) W imieniu swoim jak i pewnie wiekszosci, bardzo Cie prosze, zebys nastepne turnieje, ktore trzeba zorganizowac, zostawił ludziom, którzy naprawde tego chcą i którzy mogą to zrobić.
Dzieki.
które TRZEBA zorganizować?
Ty naprawdę masz mózg wielkości orzeszka?
GOGOGOGO!
pussy pussy pussy
tany tany liki liki!
“Z powodu panującego obecnie kryzysu finansowego, braku zainteresowania ze strony potencjalnych sponsorów”
robimy liste :
- KODE5.pl
- HardPlay.pl
dodajcie kolejne do listy :D
phoenix haha tym postem pokazałeś jakim wtórnym debilem jestes, idz dalej klikaj w komp bo widze niekumaty synu jestes
Najbardziej powszechną formą rywalizacji jest internet. :D
bo to polska nie elegancja francja, trzeba sie przyzwyczaic :D
Nie czuję Piotrek ironii :D.
A tak na powaznie, czemu ten pomysl z byoc jest az tak kuriozalny?
Internet to medium! Forma rywalizacji jest np. sport!
kode5 nie jest MUSI byc zorganizowany, tylko podjelo sie tego Adaction (?) po czym dali dupy (chyba, ze opcja final-internet jego git), a Ty ted-soon przytakuj jak debil ludziom, ktorzy i tak Ci nie powiedza prawdy.
WHO KNOWS!?!?!?!?!?!?!?
Hmm, no może ;-).
BYOC – pewnie byłby płacz.
fntttt – ale jakiej dupy? Mamy iść po kredyt do banku?
Ale nie na pewno, a to ci/wam powinno wystarczyc na tyle by wyslac po mailu z pytaniem. Druzyn nie jest duzo.
do zrealizowania[=
z pewnoscia
fnt ale w czym Fomfny jest winny ze sponsorzy sie wypięli? co w czasie kryzysu jest nie dziwne? Nie bronie go, ale wjeżdżanie na jego osobę, jest troche debilizimem, pokazuje się tym ze nie zna się podstawowych zasad jakie panują tu i ówdzie.
Fomfny podejmując się robienia kode5 jak i ta jego firemka wiedzieli ze jest kryzys mogli to pozostawic komus innemu.
komu ? myslisz, ze ktos kto mysli i liczy by sie wzial za organizacje eventu ?
Komu debilcze :D?
Ilość ofert od agencji interaktywnych do KODE5 w tym roku: 1.
To moze lepiej bylo nie robic nadziei graczom jak i zarowno widzom ze bedzie lan ? Tylko odrazu napisac ze przez net. Mysle ze jednak ktos by sie znalazl, kto nawet i skromnie by zrobil tego lana.
FOMFNY CZY JA CIE WYZYWAM ?
To może lepiej idź na strych, weź książkę z gimnazjum z podstaw przedsiębiorczości i poczytaj zamiast grać 10h dziennie w konterq.
ta, bo kryzys obejmuje tylko fomfnego. to tylko kode5, i tak wiadomo kto pojedzie do azji grac finaly u ruskich
“Mamy iść po kredyt do banku?” Skoro wynajecie kafejki na jeden dzien kosztuje 9882716273zl, a ty nie mozesz znalezc sponsora na ta magicznie ogromna kwote to lec na skrzydlach.
akurat od mojego wyksztalcenia sie oczep, bo wydaje mi sie ze jestem bardziej wyksztalconym czlowiekiem niz ty.
bvg_phoen1x napisał:
marzec 18th, 2009 o godzinie 18:56
Zalowy Fomfny,
Nie, ja zacząłem.
no ale nie jestes zalowy ? MOWIAC ZE BEDZIE LAN, robiab nadzieje wszystkim, a na 1,5 tygodnia wczesniej piszesz ze jednak go nie ma ?
“wydaje mi sie” – ok.
aaa, no i teraz fomfny rozumiem że wszystkim zwrócisz np za wplacenie zaliczki na hotel, czy wykupienie biletu ? Jeżeli już ktoś to zrobił ?
:-D
Masz to jak w banku.
D -> A Ty się nie ciesz :P.
Wiesz fomfny przez ostatnie tygodnie pokazales ze twoje slowo jest gowno warte.
No to do twojego nie ma skali.
w taki dziecinny sposob nie bede sie z toba sprzeczal, nie masz argumentow, probujesz obrocic to w klotnie w “piaskownicy”. Swoje napisalem, powodzenia dalej Ci zycze.
wiec nie kloccie sie tak, bo smierdzi wszystkim ;-)
bvg_phoen1x – po co się czepiasz Radka o jakieś 30 zł za hotel, niech Tobie (Twój/Wasz) sponsor – Betsson zapłaci. Czy to tak wiele ?
phoen1x ale wedlug nich kryzys zaczal sie wczoraj, nie mogli przewidziec niczego, nie mogli sie w zaden sposob zabezpieczyc. NIC. Pojawil sie kryzys, kode5 dead.
yattaman, dlaczego ktos inny ma placic za to ze fomfny i jezeli dobrze wiem Adaction zapowiedzieli lana a potem go odwolali ? uwazasz ze nie jest ich wina ?
#yattaman 30 zl od osoby – za hotel * 4-5 teamow = kasa na wynajecie cafe na caly dzien – Czy to tak wiele ?
No nie. Ale głupi pisze pheonix…. niby mają fajanego sponsora a płaczą o jakieś wynajęcie hotelu. Śmieszna sprawa.
Hahaha ;-). Przed chwilą wynajęcie kafejki to była “kwestia groszy” a teraz płacze mi tu o jakieś drobne :D. Gratulacje.
Co do poprzedniej wypowiedzi, fntttt -> a EPS i Intel to co? Jak ich mógł kryzys zaskoczyć jak mają deal od 2008 roku?! OJEJ :D.
yattmann glupi to jestes ty bo nic nie rozumiesz. CZEMU KTOS MA PLACIC ZA BLEDY INNYCH ? w normalnym zyciu nie ma miejsca na cos takiego.
nie zakrywaj sie nimi ;d nie zrobiles kode5, pojdziesz do piekla. Ja bym zapowiedzial i odwolal lana chwile przed lanem, to ja bym poszedl do piekla.
bvg_phoen1x: chyba żyjesz w innym świecie. Cytay roku, odkrycie matki teresy ZEMU KTOS MA PLACIC ZA BLEDY INNYCH ?.
fomfny skoncz zemna dyskusje, nie prowadze jej z toba, jak juz napisalem nie masz zadnego argumentu na swoja obrone.
A co do sprawy całego KODE5 to szkoda, że tak wyszło. Rok temu było naprawdę bardzo fajnie a założenia organizatorów na teraźniejszy rok były bardzo ”uwodzące”. Dlaczego winicie ciągle Radka…. przecież chłopak chcę dobrze… po co miał by spierdalać specjalnie sprawę z finałami. Kurde trudno, że tak wyszło – obiecanki cacanki można by powiedzieć, ale cóż brak kasy od sponsorów uniemożliwił zorganizowanie ewentu. Narzekajcie sobie, co to wam da? A po drugie może wielmożne BVG jak tutaj się wypowiada przestanie wciąż robić roszady w zespole, a czepia się turnieju. Nie podoba się to nie bierzcie udziału w niby finałach internetowych, bo jak zagracie te mecze wypowiadając się tutaj źle o Radku to wyjdziecie na istnych debil*w.
MUJ BORZE.
buahhaha a co ma piernik do wiatraka, co maja wspolnego roszady w BVG ze smietnikiem kode5.pl ? yattaman zbanuj sie.
Płacze o grosze, ale przecież mamy kryzys – każdy grosz się liczy!
Zbanuj to TY siebie i swoje konto na ESLu. A czemu się tak uczepiłem tego… bo dupczą fleki o organizacji a sami nie umieją sobie zorganizować stałego składu. Przykre.
yattaman: Ale zmiany nie były wymuszone, więc czemu gadasz takie głupoty :D?
Powiem tyle w dupie byłeś i gówno wiesz o życiu ; ). Siedzisz w domu u rodziców i piszesz na kompie, który kupił Tobie. Może idz lepiej pomixować z kolegami na haxach i pojedz na lana na jakies pipduwo gdzie grają 3/3.
hahahahahahahahahahahahahahaha mój nowy idol.
barciu a co TY masz tutaj do gadki ? – stwórz sobie lepiej po raz kolejny serwis CajberGejmink i świeć nim razem z MeTeo.
hahahahahahahahaha yatta yatta yattaman ! IDOL !
phoen1x mogles nie straszyc fomfnego na gg, widzisz co teraz narobiles? Lana nie ma,kasy Ci nie zwroca i jeszcze nawyzywaja. Uwazaj nastepnym razem co robisz!
Ale o co Ci teraz chodzi?
O gówno. Po co się wypowiadasz o mnie jak nikt Cię o zdanie nie prosił. Co się stało z CG i CGTV co miało konkurować z HSTV – jakąś miałeś bujną wyobraźnie. To po co piszesz o Kode5 jak sam gówno zrobiłeś ?
ja nie wiem. moze sie myle ale nie robi sie szumu w okol czegos na co jeszcze nie ma spisanej umowy. A skoro sponsorzy sie wycofali to znaczy, ze tak na prawde ich nie bylo. To taki falszywy PR z tym kode5 byl i to jest w tym najsmutniejsze.
Bartku jak chcesz mogę Ci dowalić jeszcze. Niech każdy się pośmieje razem ze mną.
Witam. Nazywam się XXX XXX. Jestem przedstawicielem jednego z najlepszych
zespołów Counter Strike w naszym kraju. Zajmujemy dokładnie czwartą pozycję na ponad dwadzieścia tysięcy zespołów. Nasz team liczy wiele sukcesów, których nie bedę teraz wymieniał. Wymienię je, jeśli Państwo będziecie tego chcieli. Nazwa naszej drużyny to ” MUST BE PRO “, a strona widnieje pod adresem http://www.mbp-gaming.pl! Chciałbym nawiązać z Państwa firmą współpracę, z której skorzystałyby obie strony. Mianowicie potrzebujemy Waszej pomocy, która pozwoliłaby nam na rozwój zespołu.
Otóż chcielibyśmy otrzymywać od Państwa nieduże pieniądze, które są nam bardzo potrzebne na kupno koszulek, w których moglibyśmy reprezentowac nasz klan na turniejach lanowych, kupno serwerów Counter Strike, TeamSpeak, oraz Ventrilo. W zamian oferujemy bardzo obszerną reklamę na dwóch stronach, mianowicie http://www.mbp-gaming.pl ( około 10 000 wizyt dziennie ), oraz http://www.cybergaming.pl ( około 15 000 wizyt dziennie ). Do tego doszłaby oczywiście reklama w tagach klanowych, na serwerze TeamSpeak, Ventrilo, na kanale IRC itd. Myślę, że ze współpracy skorzystałyby obie strony, tymbardziej, że chodzi o naprawdę nieduże pieniądze, biorąc pod uwagę potęgę Państwa firmy. Szczegóły partnertwa będziemy mogli omówić w dalszej części rozmowy!
Czekam na jak najszybszą odpowiedź z Waszej strony…
Z poważaniem,
XXX XXX.
To na tyle.
Czy pijar to nie wiem. Jedyny takowy nius dotyczył miejsca i daty. Nic specjalnego. Jak zajrzysz w kalendarz na mtp.pl to będziesz wiedział ocb.
Jednego debil@ mniej, jeszcze chyba coś fnt ma do powiedzenia… słuchamy.
BLAGAM CIE TYPIE IDZ SOBIE
Nie no słucham Ciebie. Jesteś bardzo mądry przecież, organizowałeś już turnieje, masz kontakty z firmami…. hmmmm no co nie prawda? ; )
yattaman: Idioto. Po to jest opcja “dodaj komentarz”, żeby to robić. Wytykasz każdego palcami, ale powiedz mi chłopcze, co Ty takiego zrobiłeś, że wypowiadasz się na takie tematy?
Poza tym nie fejkuj – jeśli już dyskutujesz, to nie bój się pisać pod prawdziwym nickiem.
@yattaman zamiast chuliganić na internecie zapakuj “mój mały elementarz” i idż spać , jutro kolejny ciężki dzień w gimnazjum :)
Po co mam pisać swój niby nick. Piszę aby być anonimowy, co mam się chwalić nickiem? A po drugie co cię to interesuje kim jestem? Specjalnie chyba sobie dałem taki nick aby być anonimowym. Jeżeli Cię to interesuje kim jestem zadzwon na policje.
No albo wynajmij sobie detektywa ; ] Jestem Yattaman z przed 20 lat i co ? boli Cie to ?
ej! z tym elementarzem to moj tekst! ; < copyright !
dwie glapy i chooja w lapy!
Zamykam ten syf…
@eng wiem :( przepraszam :( ale on zabija :D oll :D
Wiem. Musiałem pozabijać szczurów :D
Skończony imbecyl :D.
/close
FOMFNY masz moze w planach reanimacje lanparty? :D
Gracz zjada organizatora, organizator zjada gracza i wszyscy najedzeni :D
niema co syty lan :D
A wiesz, że by się przydało? Ale bez 200,000 PLN nie ruszam – będzie, że idę krok w tył.
@yattaman TEPA SZCZAUO chodzi o tekst :D eng’a !
;-D
No przecież wiem, napisałem to zdanie w przenośni. TEMPO STRZAUO.
Napisz jeszcze, że to była ironia. Ostatnio modne przecież
@yattaman to w gimnazjum to juz to macie :D?
blagam Was :)
fenix jestem kretynem powaga… to co piszesz to jak dziecko z przedszkola bo tak mi mowia to tak ma byc…
ogolnie jak to nie ma tak w normalnym zyciu? czy jak to okresliles… a przeciez kryzys to przypadkiem nie jest tak ze MY teraz PLACIMY za bledy innych?
fomfny nie dal Ci informacji ze lanu nie bedzie bo zrozum prawdopodobnie zalezalo mu bardzo na tym i do ostatniej chwili staral sie walczyc o to…
ogolnie ja juz wolalbym zagrac przez net niz jechac na lana szczegolnie gdy tylko liczy sie jedna glowna nagroda cieszyc sie powinienes za to ze nie zostal odwolany w ogole turniej a zwyciezca ma mozliwosc pojechac na kode5…
jedno mnie tylko zastanawia czy druzyny musza teraz grac przeciwko kerchnet na zagranicznych serwach? czy teraz obowiazuje zasada like niemcy mamy was w dupie to turniej nasz?
ogolnie gdybys fenix pomyslal … firmy zwalaniaja ludzi, zmiejszaja swoj budzet na marketing…by tylko ratowac siebie a maja pomyslec o garstce 30 ludzi? niew iem czy dalej sens pisac moze wpadniesz na to…
Tylko kościół jest w stanie Was uratować..
#polaczekkk skad wiesz o tym, co FOMFNY robil w tym kierunku, zeby lan sie jednak odbyl ;d ??
#fntttt skad wiesz o zaniechaniach FOMFNEGO, ktore wplynely na to ze lan sie jednak nie odbedzie?? Debilizm goni debilizm a wrozbiarstwo i liczba agentow Z ARCHIWUM X rosnie w zastraszajacym tempie…
@analizator HAHAHHAHAHAHA
Zarządzam krucjatę na AdAction i FOMFNEGO dom!
Szkoda tylko ze polska jest jedynym krajem gdzie kwalifikacje sa online.
Prawda taka ze “kryzys” jest ostatnio bardzo dobra wymowka dla wielu z nas… ; /
tak czy tak wygra emłajem i wszyscy beda pogodzeni ! :D
2009-03-19 11:03:49
by: revbih – Impressive Quality – CS#14
lol damn ..
even kode5 serbia and other countries on balkan had lan finals :/
:D
nie wiem po co robic te eliminacjie skoro znamy wlasciciela biletu :D HAHA moze to glupie ale taka prawda :D w dobie kryzysu adaction by zaoszczedzilo troszke ;)
dOK nastepny… przyjrzyj sie krajom gdzie jest lanowa impreza jak one sa rozwiniete ile tam daja firmy na esport a jak dla naszych przyszlyh sponsorow to ciemna magia nadal…
czasem mam wrazenie ze polowa idzie droga biale jest biale to i czarne jest czarne i nic wiecej poza
FOMFNY nie dorosl do takich spraw i juz. Sprawa go przerosla po prostu. Po huyu wszystko.
: DDDD
Hehehehihihihihihhahahahha :DDD;PPP;))):ddd – ownd.
grosz do grosza, a bedzie kokosza
polaczek, zerknij na komentarz skreecza i zamilcz. czyzby kryzys dosiegnal twoja spostrzegawczosc oraz umiejetnosc czytania?
Wystarczyło uderzyć do pjwstk lub dogadać się z kolesiami od stgk , którzy mają stały dostęp do sal uczelni i już jest lan.Ale tak chyba łatwiej
#rDh nie, bo HLC bedzie sie z Niego smialo …
@up
Juz sie smieje…
smieja sie dla tego ze nie ma lana a nie dlatego ze mial by byc w innym miejscu z gorszymi warunkami.
a jak ludzie mowili fomfnemu rok temu ze lan Kode5 byl nieudany (vide flame na stronie pgsu Pawels :D), to nie chcial wierzyc, umieszczajac na swojej stronie tekst bedacy propaganda sukcesu. chyba nikt sie nie dal nabrac. w tym roku tak nie jest, ale juz drugi raz z rzedu znana swiatowa marka nie bedzie miala u nas krajowego eventu na swoja miare. szkoda.
1) przeczytaj to z niebieskiej ramki
2) “u nas krajowego eventu na swoja miare” – a w jakim kraju jest? Bo chyba mało wiesz, a dużo szczekasz.
http://www.hltv.org/?pageid=35&newsid=2254 tak dla pocieszenia :-)
Kibiców co nie miara ;-).
Hola to jest Peru :)
W belchatowie trzeba bylo zrobic kode :D
‘ lanowy final online ‘
POVY I DEMA Z INTEL EXTREME MASTERS 3 CeBIT 2009
http://docs.google.com/Doc?id=ddw4fz4_36d578ntcg&hl=pl
microon czyje najlepsze demo z mibrem
No to już wiadomo! http://muzyka.onet.pl/festiwal/9501,1937834,news.html :D:D
i znów zbiórka publiki za 50pln/dzień…
@phenomenon
ale nie narobisz sie, a 50 zł droga nie chodzi! :D
no wiem, ale wysiedzieć tam ~7h to też nie takie łatwe
Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.