Aktualne: EM#5 WCG ENC Było: ESWC 2010 Liga: Cybersport Inne: Kanał RSS Plotki Join
kuben o sytuacji w ESL Pro Series
01 marzec 2009 13:41 - , ,

O sytuacji z jaką spotkali się zawodnicy MeetYourMakers zaraz po zakończeniu wygranego spotkania z D-Link PGS (16:05) rozmawiałem z  Jakubem “kuben” Gurczyńskim.

Nie mam zbyt dużo do powiedzenia. Każdy chyba widzi, że po raz kolejny utrudnia nam się drogę dojścia do finału. Od graczy D-Link PGS dowiedziałem się, iż sam admin (Barts) skierował do nich prośbę o złożenie protestu, mimo iż sami zawodnicy chcieli być jak najbardziej uczciwi i fair. Co ciekawe “wielki pan admin” nie zastosował się do regulaminu, który NAGLE został zmieniony na finały Pro Series. Przypomnijmy, że w trakcie sezonu jeden z graczy UCP.MP3Store eC za brak dostarczonego AEQ otrzymał zaledwie 1 punkt karny.

Co ciekawe niemiecki oddział ESL Pro Series zdradził mi, iż w takowych przypadkach nie można zastosować “w/o”, a wszystko powinno sprowadzić się do powtórki spotkania (pamiętne spotkanie z emuLate!).

Udostępnij

Komentarze: 74 (dodaj nowy)

maniek19 [01/03/2009, godz. 13:43]

bo tu jest polska


Morgen [01/03/2009, godz. 13:44]

Czemu ich nie lubią? :-(


kemoiz [01/03/2009, godz. 13:45]

a najsmieszniejsze, ze w tej sytuacji najbardziej poszkodowana wydaje sie Delta ;-)


Misio_ [01/03/2009, godz. 13:46]

Morgen bo o nich spiewasz:((


maniek [01/03/2009, godz. 13:46]

#1 Ty wariacik wez mi sie tu nie podszywaj bo mi bad PR robisz :p


thx4info [01/03/2009, godz. 13:46]

Pewnie chcieli pokazac ze w eps wszyscy sa rowni i moga nawet mym udupic.


scooby [01/03/2009, godz. 13:48]

takie coś tylko w tym glooopim kraju gdzie są równi i równiejsi :)


kemoiz [01/03/2009, godz. 13:48]

#thx4info
To troche im nie wyszlo biorac pod uwage mecz UCP.


maniek [01/03/2009, godz. 13:48]

No jak widac nie wszyscy sa rowni w ESL


rDh [01/03/2009, godz. 13:48]

W takim razie , prosimy o oddanie nam 2pkt za mecz z UCP i gramy od nowa.Bo wtedy będzie nowa drabinka MY vs PGS , Fx vs MYM :D Jak regulamin to regulamin o ! ps. dla dobra graczy gramy online … ;d


FOMFNY [01/03/2009, godz. 13:49]

Na rękę, co rDh :D :).


Morgen [01/03/2009, godz. 13:52]

Może zostawmy już ten temat i wróćmy do niego za niecałe 2 tygodnie? Zrobimy niemiłą niespodziankę organizatorom ESL! Niech nikt nie przychodzi na finały! Apeluję do zawodników, widzów, redaktorów i wszystkich tych, którzy mają zamiar pojawić się w Stodole! O tak ;-)


kemoiz [01/03/2009, godz. 13:52]

Dobre jest tez, ze kazali im grac online o 11 rano w niedziele a na powtorzenie meczu nie ma czasu? :D


cub1x [01/03/2009, godz. 13:53]

Bidny PGS, teraz to już wogóle po nich pojadą


syrius [01/03/2009, godz. 13:55]

;p, ja wtedy w meczu z delta zapomnialem odpalic aeq i dostalismy 1 major point, o ile wiem to chyba 5% mniej kasy sie dostaje… nic wiecej… imho niepowinno tak byc jak jest :D. Pozatym szansa jest 0.000000000000000000000000001% zeby lord w tym meczu haxowal… wiec niewiem po co takie sranie o aeq …


maniek19 [01/03/2009, godz. 13:58]

@maniek

nie podszywam sie ;]

mam ten login od poczatku 2009 ;>


1nub [01/03/2009, godz. 13:59]

~Morgen Popieram!!!!! =D
~syrius Zerowa jest szansa…


kuman [01/03/2009, godz. 13:59]

Tak naprawde to chodzi o to zeby podniesc ogladalnosc jajco wartego ESL TV !
Zawsze to jeden mecz mYm wiecej :D Kompromitacja goni kompromitacje :P


Morgen [01/03/2009, godz. 14:00]

Szybko! Usuwajcie konta ESL!


modern [01/03/2009, godz. 14:01]

żenada oranżada esl.qpa.pl


marny- [01/03/2009, godz. 14:05]

hahahahahaha mordern


Marder [01/03/2009, godz. 14:06]

fomfel błąd merytoryczny chyba…bo to pamiętne spotkanie było z GoodGame :))


fntttt [01/03/2009, godz. 14:08]

Morgen wyswiadcz wszystkim przysluge, i zbanuj sie na espmanie


Morgen [01/03/2009, godz. 14:10]

Dobra nie bądź taki zabawny… A poza tym nie spinajmy się – NERWY W KONSERWY


1nub [01/03/2009, godz. 14:11]

Na przyszły sezon esl pro series powinny się nie zjawić czołowe polskie zespoły i już tak pro by nie było…

ps Jaka jest póla nagród za 1,2,3 miejsce?


hyth [01/03/2009, godz. 14:13]

kto pojdzie na finaly epsa to cjota! 8-)


Morgen [01/03/2009, godz. 14:14]

Oo no to muszę przybyć jako pierwszy!


bebprogamer [01/03/2009, godz. 14:18]

haha


1nub [01/03/2009, godz. 14:25]

haha


hyth [01/03/2009, godz. 14:30]

nie musisz 8-)


ernzrd [01/03/2009, godz. 14:37]

Z jednej strony doświadczony znany gracz, a z drugiej jakim cudem można zapomnieć o włączeniu aeq w takim meczu? Może dlatego w/o bo zawodnicy UCP włączyli ale nie wgrali a Loord ani tego ani tego. Nie wiem sam już.


Gozdzikowy [01/03/2009, godz. 14:58]

Sie okaże, że w stodole nikogo nie będzie, poza Morgenem i fomfnym z browarkami w ręku :D


Morgen [01/03/2009, godz. 14:59]

Ee no co Ty, Radek namawiał mnie na chlanie w Piastowie, a później udawał, że nie wie o co chodzi. To pewnie dlatego, że dzień wcześniej spożył trochę za dużo.

Jak to było Radku, pamiętasz?


Gozdzikowy [01/03/2009, godz. 15:00]

Do tej pory nie pamięta :D? Coś słabo z tą głową, albo za dużo % poszło :D


freak [01/03/2009, godz. 15:17]

i gdzie tu konsekwencja? mówi się trudno. nauczą się to na drugi raz będzie lepiej.


Gozdzikowy [01/03/2009, godz. 15:20]

@up
O co ci chodzi? Konsekwencja jest taka że BRAK AEQ = BOOOM ;/
Myślę że admin hmm… źle zrobił? Tak.


1nub [01/03/2009, godz. 15:23]

Głosujcie w ankiecie ;]


Gozdzikowy [01/03/2009, godz. 15:23]

Skoro pgs zgodził się na ‘restart’, to nie wiem czemu admin się tak zachował.


Gozdzikowy [01/03/2009, godz. 15:24]

@up, up

hah teraz będzie 1000000 głosów na Inny. :D


dRECHNO [01/03/2009, godz. 15:46]

Jak już nikt nie będzie grał w esl pro series to ja sobie zagram ! i pokaże mego skilla


merdoc [01/03/2009, godz. 15:52]

imo kuben zle mowi, po raz kolejny utrudnia sie im wygranie turnieju ? Nie sadze zeby ten walkower byl spowodowany uprzedzeniem do nich, bardziej nieznajomoscia regulaminu przez admina, nie rozumiem dlaczego ucp dostalo 1 pkt karny a mym w/o


kuben [01/03/2009, godz. 16:08]

Mam Ci przypomniec sytuacje jak włodarze ESL blokowali nam udzial w pierwszym sezonie Extreme Masters poniewaz nie uczestnilismy aktywnie w polskim ladderze 5on5 mr12. Musielismy ubiegac sie o zezwolenie do glownych administratorow ESL, ktorzy zgodzili sie na nasz udzial w eliminacjach, przez ktore z klopotami, ale przebrnelismy… Jak nasza scena ma kooperowac, kiedy MY sami -polacy- stwarzamy sobie takie problemy? Przypomina mi sie cytat baniaque “wszyscy razem te scene budujemy”.


merdoc [01/03/2009, godz. 16:11]

kuben tu masz racje ze polacy sobie sami utrudniaja prace, ale to nie tylko w esporcie, przede wszystkim w polityce, mozesz mi podac powod dlaczego orga ESL mieliby chciec zebyscie przegrali ? Wg mnie dalej, oni sa niekosekwentni w swoich poczynaniach i niemaja na celu wam utrudnic gry, ale masz racje co ja tam wiem, jestem tylko szaraczkiem ;)


kuben [01/03/2009, godz. 16:19]

Pierwszy przyklad: Zastosowano przeciwko nam walkower, ktory jak przypominam zastosowany byl nieprawidlowo, nie podparty zadnym konkretnym punktem regulaminu. Rozmawialismy z adminami Extreme Masters jak i niemieckiego EPSa, ktorzy nam to potwierdzili. Bardzo prawdopodobne jest to, iz zostalismy wykorzystani jako marionetki w teatrze ESL TV, by zwiekszyc ogladalnosc.


Venomen [01/03/2009, godz. 16:29]

Jeszcze jakby to ESL TV dalo sie ogladac to moze taka marionetką byscie byli ;). Półfinały online i to jeszcze bez płynnego przekazu – brawo. Można przynajmniej pooglądać mecz dziewczyn które próbują sie wbić na ventrilo 5minut, ekstra..


1nub [01/03/2009, godz. 16:48]

@up Jak można podać dane na serwer z pass na live… Potem ktoś wbił, szukali go i zmieniali hasło ,d

@kuben Po części się zgadzam. Ale niesamowitym zbiegiem okoliczności są 2 akcje które już zapewne widziałeś (http://www.vimeo.com/2973965) i to przy niby nie włączonym przypadkowo AEQ… 1 akcja – miejsce na które praktycznie nigdy! się nie patrzy, dwóch pozostałych już nie ocenie bo są równie perfidne. Loord wykazał niesportowe zachowanie, a za błędy się płaci i to jemu powinniście podziękować brak finału, a nie zwalać wszytsko na administracje która chyba zasugerowana grą loorda podjęła taką, a nie inną decyzje.


maniek [01/03/2009, godz. 16:51]

wracaj na ffa bo nie masz pojecia o tej grze i glupoty piszesz, albo idz napisz ze winny jestem


baju [01/03/2009, godz. 16:53]

Tak sie klucicie xd a BVG bije hoorai ;]


kuben [01/03/2009, godz. 16:55]

@up
Smiem powiedziec ze zlapalem sie za glowe po przeczytaniu tego. Nie wiem czy jest sens rozpoczynac rozmowe o nieosiagalnym dla komentujacych tu ludzi rozumowaniu csa, ale uwierz, ze w taktych kazdy ma swoje zadanie, wie co ma patrzec, na co czekac i kogo zabic.


Q [01/03/2009, godz. 16:57]

Taaa jeszcze sie skonczy tak ze z Loorda sie zrobi najwiekszego haxa w PL :]. Prawda jest taka ze faktycznie jego wina nie nagrywal aeq, ale zeby odrazu calej druzynie w/o wlepiac, mimo ze wczesniej przy podobnych przypadkach tak nigdy nie bylo to juz jest niesprawiedliwe. Pozatym chyba nie bylo zadnego “ale” co do gry mym-u w tym spotkaniu. Ciekawe jakie motywy stoja za adminami ;).


hyth [01/03/2009, godz. 16:58]

ta, klUcom siem.
zasugerowala sie jego gra.. yhym..


hyth [01/03/2009, godz. 16:59]

tez wam tak espmania muli? ;(


eng [01/03/2009, godz. 17:01]

boze idioci ten filmik lorda to jest z meczu z fx a nie z pgsem ;o wtedy mial aeq, no a wg regulaminu za brak aeq jest mecz usuniety, co za tym idzie powinien byc powtorzony, a nie wiem skad wzielo sie ze 16:0 dla pgsu


danKO [01/03/2009, godz. 17:04]

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHHAAH placze … loord i haxy… i do tego na jakis pgs :D ? hahahahahahhahhahaah


wojas [01/03/2009, godz. 17:05]

tak 1num taak… gracz na takim poziomie, grajacy w takim timie i sugerujesz ze odpalil? przestan… twoja wypowiedz jest zalosna…
co do w/o dla pgs to jest smiech na sali, jakos syrius dostal tylko pp a tutaj w/o.. hahaha paranoja, barts dobra robota :)!


1nub [01/03/2009, godz. 17:18]

yy ale wtopa ktoś w komencie w innym newsie dał link do tego filmiku z niby haxem lorda i poiwedział, że to jest z dzisiajszego meczu z pgs’em a ja gupi nie spojrzałem na date dodania i stad te błędne podejrzenia :P

Co do dzisiejszego półfinałowego spotkania mymu, powinno być ono powtórzone ;(


empty000 [01/03/2009, godz. 17:20]

hah zalosny typ


analizator [01/03/2009, godz. 17:21]

guandi sypnął euro ;d


bandzioR [01/03/2009, godz. 17:29]

wrzuccie ty link Z tym filmikiem ;]


syndrom [01/03/2009, godz. 17:30]

no to co, jedziemy do 2000 komentów!


attyla [01/03/2009, godz. 17:34]

jestescie chyba idiotami, że loord by haxował w turnieju w ktorym za 1sze miejsce dostanie kase ktora ma na miesiac, a gdyby go przylapalo nie moglby grać na extreme masters HAHA


merdoc [01/03/2009, godz. 17:36]

kuben nie odpisales mi na pytanie, dlaczego mieli by chciec was udupic?


kNk [01/03/2009, godz. 17:36]

maniek napisał:
marzec 1st, 2009 o godzinie 16:51

wracaj na ffa bo nie masz pojecia o tej grze i glupoty piszesz, albo idz napisz ze winny jestem

Loord nie napinaj, bo każdy może mieć swoje zdanie i możesz się z nim nie zgadzać. Ciekawe jak ty zaczynałeś swoją przygode w CS?? Pewnie też pykałeś na FFA….


merdoc [01/03/2009, godz. 17:37]

jesli mowisz o tym esl tv zeby przykuc uwage, nie uwazasz ze troszku przesadzasz ?:> Wszedzie w Polsce byly i beda przekrety, zobaczcie na elimki do kode5 i cala ta sieczka z pgsem, kuben nie warto sie wzburzac bo i tak nic nie zmienicie imo ;)


empty000 [01/03/2009, godz. 17:38]

swoje zdanie a pisanie glupot to co innego =)


kNk [01/03/2009, godz. 17:40]

OK. Możesz się z tym nie zgadzać ale szanować tak…


eng [01/03/2009, godz. 17:42]

moze nie tyle chca ich udupic, co jezeli wyszla okazja to chca zeby bylo ciekawiej, bo i tak wiadomo ze wygraja z kazdym i po prostu faworyzacja slabszego ;d


soql [01/03/2009, godz. 17:46]

Tak, haxował przeciwko typom, których sam by pokonał. Akcja też jest wyciągnięta z kontekstu. Poza tym nie rozumiem w/o.


replay [01/03/2009, godz. 18:26]

ta cala sytuacja jest poprostu smieszna i krzywdzaca dla graczy mymu. Dlaczego tak sadze?
-wiele razy loord udowodnil ze potrafi bardzo dobrze grac przeciw lepszym klanom niz PGS.

-Jaki sens mialoby wlaczanie czegos tam na taki klan? NIEPOTRZEBNE ryzyko.

Teraz odnaszac sie do tego kawalka, http://www.vimeo.com/2973965, nie wiem jak po tym mozna oceniac gracza ktory jest profesjonalnym i doswiadczonym zawodnikiem o wspomagacze.. Tym co uwazaja ze po tym demku lord posiadal wh czy cos w tym stylu, sa w bledzie, nie biora pod uwage wielu takze bardzo waznych czynnikow. Opisze jakich na przykladzie akcji na pochylni kiedy gracze sie podsadzili na belke.
Nie wiecie co sie wtedy tam wydarzylo, co lord wtedy uslyszal, czego sie domyslal, i czego sie spodziewal
Jest bardzo doswiadczonym graczem jak juz wspominalem wiec pewnie potrafi wczuc sie w role przeciwnika i pomyśleć co by zrobil w takiej sytuacji na miejscu CTka.
Nie wiemy czy nie widzial jeszcze z kwadratu jak sie gracze podsadzaja
W tym wypadku info nie dostal od kolegi pewnie zadnego, lecz w innym to tez trzeba wziasc pod uwage.
Bot jest to program sterowany przez komputer, ktory wykonuje caly czas, lub prawie caly czas te same ruchy i czynnosci. Loord to nie bot wiec to czy on zaglada tam co kazda runde czy zajrzal tam tylko raz o niczym nie swiadczy…

Pozdrawiam


Razor [01/03/2009, godz. 18:38]

Za przeproszeniem, ale się syf w polskim esporcie robi. :/


hyth [01/03/2009, godz. 18:46]

jak wszedzie gdzie kasy przybywa ..
zaraz sie zrobi 3k komentow bo ktos dal jakis marny filmik z urywkiem rundy.. prawie jak na cs.pl ;o


above [01/03/2009, godz. 20:23]

tu już jest o wiele gorzej niż na cs.pl !


TokMan [01/03/2009, godz. 21:56]

Pozdrawiam serdecznie wszystkich polskich adminow esl ! Barts !!albo Bartek !! jezeli tak moge mowic do Ciebie , Ciebie tez pozdrawiam !!


kjubb [02/03/2009, godz. 18:50]

Nie pierwszy i ostatni raz zdarza sie ze admini nie sa obiektywni.


Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.


Dzisiejsze aktualności




eSpmania TV

Serwery sponsoruje


Słowa kluczowe

Najpopularniejsze informacje

Kategorie

Archiwum wiadomości

Gry online