Kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych przybrała niesamowitego tempa… i możliwości. Sztab wyborczy Baracka Obamy potwierdził, że wykupił kampanie reklamową w grach komputerowych ze stajni Electronic Arts. Tym samym polityka po raz pierwszy w historii na tak obszerną skalę zawitała w grach wideo.
Bilboard “Vote for Change” zachęcający do głosowania na polityka Partii Demokratycznej pojawił się między innymi w Burnout Paradise, Madden 09, Nascar 09, NBA Live 08, Need for Speed Carbon, Need for Speed ProStreet, NFL on Tour, NHL 09 oraz Skate. Poniżej jeden z pierwszych screenów z gry wyścigowej Burnout Paradise.
Kilka tygodni wcześniej Barack Obama zagościł również w wirtualnym świecie Second Life. Drążąc temat warto podkreślić, że Obama jest faworyzowany w wyścigu o fotel prezydencki przez firmy branży rozrywki komputerowej. Serwis Kotaku sensacyjnie informuje, że to właśnie EA wyłożyło najwięcej pieniędzy na kampanię wyborczą Baracka Obamy.
Popularne: 14%