Z lekkim poślizgiem doczekałem się ciętej riposty (na co liczyłem) kogoś, kto od dawna ze statusem scenowego guru rozwija sporty elektroniczne w naszym kraju. Z pasją, za darmo. Na moje krótkie “blogowe wypociny”, które pojawiły się ponad trzy tygodnie temu tutaj, postanowił odpowiedzieć (a wręcz rozłożyć na czynniki pierwsze) Janusz “Hayabusa” Kubski, główny administrator rozgrywek CS’a (?) w CyberSporcie.

Jeżeli kogoś interesuje czy mam wszystkich w domu i jaki to jestem straszny zdzierca, to powininen zdecydowanie przeczytać wpisik Janusza, pt. “Fomfny Gejming, czyli…“, którego oczywiście nie zamierzam negować (mimo, iż martwi mnie ostatni akapit, o którym z pewnością coś wymodzę). Ile ludzi, tyle opinii.
Popularne: 25%
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:53
będzie beef !! xD
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:55
ale ci tata neo dowalił “,
disuj disuj
marzec 10th, 2009 o godzinie 17:59
zdzierca odnosi się najczęściej do spraw finansowych, ja nie mówię nigdzie o kasie fomfny
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:02
FOMFNY niszczy Polske!
tak mniej wiecej odebralem to wsjo;)
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:05
Haya:
1) http://cybersport.pl/userfiles/image/ROZNE/od-40-taniej.jpg
2) “ty już lepiej rzeczywiście nie promuj tego naszego esportu i zaoszczędź tą nie swoją kasę,”
ta.
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:08
Taaak, ostatni akapit bije na kolana, co fomfny ;]?
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:09
no w sumie masz racje, odnioslem sie do twoich słow wiec rzeczywiscie mowie, ale w ogolnym rozrachunku nie jest to news o kasie fomfnego, nie mam nic do tego
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:18
Fomfny w tym momencie juz przypomina mi naszych polityków. Nachapać sie jak najwiecej i miec potem w dupie.
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:22
Nom, majbach.
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:22
dlatego tak wszyscy tesknia za netgaming i fomfnym majacym swoj wklad za pomoca artykulow w rozwoj sceny. Mozna bylo mowic wiele o tamtym serwisie, ale byl przynajmniej czysty od wszelkiego rodzaju komercji. “Czyste”, stricte esportowe informacje ktore czytalo sie jednym tchem. Tego juz nie ma i fomfny przestaje byc ikona, ktora de facto miala duzy wplyw na scene. szkoda…
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:24
lubisz pisac rownowaznikami zdan nie? tak jest fajnie, czytajacy mysli pewnie o jaki to inteligentny i zdystansowany jestes, o jaaaaa….
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:26
Taaaa, zero komercji HAHA :D.
Riposta:
- “za netgaming i fomfnym majacym swoj wklad za pomoca artykulow w rozwoj sceny” - przepraszam czym?
- “ale byl przynajmniej czysty od wszelkiego rodzaju komercji.” - ta, w końcu nie było reklam betssona, pokera, everglide’a, smsów i “kup pan klawaiture z dupy” :d
- “Czyste”, stricte esportowe - tam był sam CS
Czytaliśmy inne serwisy?
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:28
;o
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:29
przeciez fomfny to antychryst, nie widzieliscie jego 666 na reku ? niedlugo zapanuje nad esportem, pozniej nad polska, a nastepnie nad swiatem ! to poczatek apokalipsy !
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:36
O, wreszcie wpis majacy wiecej niz 3 slowa, gratki
za tym ze na ng liczba ludzi czytajacych Twoj serwis byla ogromna, a teraz jest znikoma. Poumierali Ci ludzie czy co? moze internet wysiadl?
Wystarczy, ze spojrze na prawa strone espmanii i same reklamy. A te żałosne testy jakiegos sprzetu, wyskakujace reklamy, teksty sponsorowane, sklepy itp.? Albo chociazby to, ze wywiadu to czytelnicy nie widzieli od wiekow… Twoje teksty kiedys byly dobre, teraz czytam z przyzwyczajenia, nie z przyjemnosci. Wyjdz z siebie, usiadz z boku i popatrz co sie z “Toba” (mowie o marce FOMFNY’ego) stało…
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:37
ja slyszalem ze to byl serwis samochodowy dla rowerow, ale moge sie mylic :(
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:39
fomfny, to wszystko bylo, w tle, ale sens tego co robiles i pisales byl inny, bedac niepowtarzalny, byles bezstronny, jak juz kiedys pisalem, lales nieraz na oslep, ale w zasadzie obrywalo sie wszystkim mniej wiecej slusznie, teraz jednego dnia mowisz jedno, drugiego drugie i jeszcze sie klocisz, ze w jednym i drugim miejscu masz racje. Tamta osoba mi sie podobala. Powiedzmy na zgode :D ze zostales Jackiem Kurskim polskiego esportu
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:44
venix:
- “za tym ze na ng liczba ludzi czytajacych Twoj serwis byla ogromna, a teraz jest znikoma.” - zrobić Ci screeny unikalnych użytkowników obu serwisów?
bob sapp - inaczej to odebrałem ale cóż
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:52
ng za czasow swietnosci mialo mniej odwiedzin niz w tym momencie espmania?
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:53
dokladnie, obrywal kazdy.
marzec 10th, 2009 o godzinie 18:56
venix - dwa razy mniej
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:03
Tak naprawde na espmanii nie dzieje sie obecnie NIC. Zero jakichs wywiadow, plotek, unikalnosci. Wiekszosc - tak jak ja - odwiedza tylko z sentymentu lub przyzwyczajenia. Kasa wieksza - ok. Co poza tym? Nic. Nawet covery z turniejow sa aktualizowane najczesciej dzien po meczach. Blog z miliardem reklam i znikomymi informacjami, oto czym teraz jest espmania.
To tylko moje zdanie, wiec nie musicie odpisywac ;)
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:05
pewnie nie liczni (na espmanii) pamietaja bana fomfnego w esl i afery w okół smsów do Wasyluka, i czasów w których dla fomfnego Wasyl był złodziejem.
Teraz obaj są wielkimi kolegami - robią biznesy (gradobicie/esl IFNG itp)
a ty Radek pamiętasz? :D
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:09
Naturliś ;-). Ogólnie rzecz biorąc jeżeli ktoś wyjeżdża z hasłem “rozwijamy e-sporty” to bez deali i biznesów nie ma szans. No ale jak widać dla niektórych (venix) “rozwijanie esportów” to whine w komentarzach i artach an netgaming.
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:13
ale ile mozna “promowac” esport ? :)
tak psioczycie wszyscy z Haya na czele, a ja pamietam jeszcze jakie z Nikitą i Aivem (cs.pl) mial plany dobrych kilka lat temu :) i wcale tak baaaardzo sie roznily sie od planow FOMFNEGO :) Inne wykonczenie.
2002 pierwsza Polska liga i od wtedy chyba wszystko sie zaczelo :)
Co ma FOMFNY ? serwery gradobicie, reklame w grach komputerowych, organizacje kode5 i innych mniejszych turniejow, no i przede wszystki - espmanie, ktora niedlugo przebije esports.pl.
Co ma Haya ? Cybersport, wywiady w telewizjach i scene w Randorii/Kolejny stracony dzien Peji.
Obaj na swoj sposob promuja esport, ale obaj maja wraz z zebranym doswiadczeniem inne spojzenie na to :)
Czego oczekujecie od FOMFNEGO ? durnych newsow typu “zimowy turniej na GB 3on3″ ? a czego oczekujecie od Cybersportu ? ze bedzie pisal o zmianach w ATS czy k23 ? :)
Za starych czasow to wszystko bylo proste - powiedziec jak najwiecej i czekac az ktos to podlapie, zeby wrzucil w to pieniadze.
Teraz jest trudniej, bo jesli sa jakies pieniadze, to zle, bo nie naleza “do mnie” :)
Zreszta ladny text na stronie cybersportu, nie myslalem ze bedzie na blog FOMFNEGO jakis odzew :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:25
nie da się, jak to pisałem nie miałem na myśli ataku tylko pokazanie jak to wszystko szybko sie zmienia, i żeby takie trolle jak eng czy zinha dowiedziały się czegoś o dawnych czasach;p
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:30
fomfny nagraj disa
marzec 10th, 2009 o godzinie 19:52
Czytając komentarze (najbardziej zabawne są na GB) dochodzę do jednego wniosku:
FOMFNY powinien prowadzić serwis za darmo, 24h/dobę, bez reklam, być nolifem, odpowiadać ładnie i grzecznie, robić dramy żeby bawić publiczność po wszech czasy, dla pokoleń. Za nic.
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:05
Co w tym złego że ktoś klepie kase ?:D
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:27
BEEEEEEEEEEEEEEEEF !!
Czekam na jakieś dobre pancze !
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:34
Kasa jest stfu!
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:51
Kazdy zarabia i nie okłamujmy się, bez sponsorów nie było by tak jak jest dzisiaj, więc wypominanie jeden drugiemu kto ile zarabia nie ma najmniejszego sensu.
Gdyby nie Heyah, Logitech i inni sponsorzy - CyberSportu by nie było, gdyby nie AdAction - eSpmanii i KODE5 by nie było.
Nie lepsze są komentarze na stronie GameBack, np. “FOMFNY sie sprzedał” - a ich serwis dzisiaj wprowadził konta VIP i płatności sms po to, aby także zarabiać.
Wg mnie bez sensu są te wszystkie komentarze, każdy robi co może, każdy chce zarobić. Jeżeli zarabia poprzez esport to czemu nie, czemu to komuś wypominać? Nie rozumiem sensu, trzeba wypominać, że Radek stał się stronniczy bo mu za to płacą? A co w tym złego - dostaje pieniądze za to że kogoś promuje - proste.
marzec 10th, 2009 o godzinie 20:57
“Każdy robi co chcę,dobrze lub źle, sam to już wie najlepiej, pierd*le to, wyłączcie to jak chcecie, nie wczuwam się, nie prosze, pierd*le to co zrobić, i tak ch*j mnie obchodzi, o co tu w tym wszystkim chodzi! ”
;)
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:02
przeciez tu nie chodzi o kase ktora ktos zarabia - czym wiecej tym lepiej, daj boziu i jeszcze wiecej
tylko o podejscie do calego tego biznesu jakie ma Fofmny, i ktore tak ladnie wylozyl na blogu FX
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:09
vib - masz racje, co do podejscia to sie zmienilo bardzo.
Juz nawet zakładke Fx widze w kategoriach : D
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:15
A jakie vib mam?
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:20
evenor - konta VIP na GB to dla społeczności, żeby mogli grać w super laderkach i czytać super niusy luke’a_kogoś.
Mam wrażenie, że mało kto skumał ocb w tym blogu.
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:29
niestety nie wszystko weszlo ale fomfny, jak wpiszesz w googlach fomfny+gejming trafisz na zindeksowany szczatek newsa ze strony FX, gdzie streszcaja jakas audycje i jakis twoj news:
które można streścić zdaniem “piniondzory bezszeszczą gejming!!1″. … Tak jak to napisal “FOMFNY” w artykule na netgaming.pl, który mówi o tym,
rozumiem ze ewoluowales - nie chodzi zatem o pieniadze - tego rzeczywiscie nikt nie zrozumial, albo malo kto, ale o dostosowywanie teorii w zaleznosci od potrzeb, wygody, itp. itd.
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:31
“i tak zle i tak niedobrze” ? :D
podobno fomfny juz siedzi z morgenem w studiu i nagrywa disa!
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:31
Chyba nie zrozumiałeś o co chodziło w moim blogu.
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:47
jakie masz ?
przestales sie zajmowac e-sportem, a jestes marketingowcem - reklamy, odslony, piar, itp - tylko to sie liczy
i nic w tym zlego - ot, punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia, ale moze warto zebys uswiadomil uzytkownikow espamnii, ze sa tylko “targetem” dla Ciebie
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:50
,-DDDDDDDD
marzec 10th, 2009 o godzinie 21:51
A czym są Twoi użytkownicy?
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:02
Graczami !
To dla nich robimy rozgrywki, turnieje - staramy sie byc pomostem, lacznikiem miedzy nimi, a firmami, ktore sa gotowe zainwestowac w ten wlasnie marketing.
I chyba sie zgodzisz, ze Gracze na tym co robimy tylko zyskuja i to duzo, i przez te chyba 5 lat, ani jeden Gracz nie wypowiedzial sie o naszej pracy niepochlebnie - bo widza, ze maja same plusy.
Piszesz: “Myślisz, że kogoś interesuje 100 tych samych dzieciaków aka kibice na imprezie” - mnie interesuje, ale ja nie musze nic im sprzedac
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:14
Haya …+10 do skilla co najmniej! FAjny tekst, miło się czytało. :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:18
No jasne… bo czy ktoś na to patrzy, że kasujecie od turnieju 40kpln jak rzucacie smyczkami, myszkami i grami ;-)?
Powiedz mi… ten cyberstarter, serio z myślą o graczach?
Te PSSE i siedmiu wice-prezesów - też o graczach?
Gdzie te cybertoury z myślą o graczach.
I tu się zamyka wszystko w moim blogu. Sponsor da, turniej jest. I jak ktoś nazywa to “rozwijaniem esportów” to niech przyjmie moje gratulacje.
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:36
fakty sie bronia same za siebie - 2008 rok:
- ok. 30 turniejow on-line - srednio co dwa tygodnie jeden
- ok. 50 konkursow
- udalo sie zrobic kilka mini-lanow - Cybercupow (CS, COD, PES, NFS, UT3, Q3, Dirt chyba tez byl gdzies)
- no i Liga i oczywiscie Ostateczna Rozgrywka
tym sie na co dzien zajmujemy
i oczywiscie, masz racje: “sponsor da, to jest” - jak nie da to nie ma, “oczywista oczywistosc”
i “oczywista oczywistoscia” jest to jest “rozwijanie esportow” - a co krok w tyl?
a w swoim blogu to po prostu szydzisz z Graczy, ktorzy maja inne wyobrazenie gamingu, eventow, ktorych nie wiele obchodza sprawy sponsorow, bo oni Graja, albo chca ogladac Grajacych, chca miec przyslowiowe “swieto graczy” - nie sa od organizacji, nie musza rozumiec spraw biznesowych
bierzesz to strasznie do siebie, ze napisalem, ze nie zajmujesz sie juz e-sportem
marzec 10th, 2009 o godzinie 22:54
Fomfny taka jest prawda. Od pewnego czasu zmieniłeś podejście o 180 stopni, masz w dupie dzięki którym możesz zarabiać. Wyzywasz co chwile użytkowników, a jak ich w końcu zabraknie to co?
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:01
Generalnie rozwijanie e-sportu ma się nijak. To zamknięta grupa ludzi. To, że ktoś organizuje turniej mając kasę od sponsora nie jest czymś iście wielkim. E-sport to akurat w chwili obecnej narzędzie promocyjne, a jego byt w całości zależy od sponsorów. Starczy, że trzy miłe panie powiedzą “nie” i mamy podobny obraz jak w USA z CGS’em. I chyba nie muszę Ci tego mówić.
Oglądanie spotkań e-sportowych na żywo (na miejscu) jest na dłuższą i większą skalę jest niemożliwe. To nie Korea. Tego u nas nigdy nie będzie. To się nie opłaca. Jaki jest procent kibiców powracających na finały Ostatecznej Rozgrywki? 80%?
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:09
taaa, w sumie nie czytałem Radziowych blogów na FX ale jak jutro znajdę czas to pewnie przeczytam. Z tego co wyczytałem w artykule Kubskiego, to mogę śmiało powiedzieć, że w temacie kilku rzeczy Fomfny ma trochę racji. Jednak w jego zachowaniu, dyskusjach - zwłaszcza tutaj jest sporo wywyższania się i widać ten biznes którym się zajmuje. Biznes > esport nawet dla kogoś kto się nim kiedyś na poważnie zajmował.
Kubski > Fomfny - i to z palcem w dupie ;X - potrafił mądrze odpowiedzieć na słowa Szczęsnego. Tak samo jak Vib wdał się przed chwilą w dyskuje, ale wyszedł z niej obronną ręką pokazując statystyki, z którymi ja jako gracz mogę się zgodzić mimo, że nigdy nie grałem w HLC. Widać, co sama organizacja/liga zrobiła, robi i co może zrobić, a robią to nie tylko dla kasy, a też dlatego, bo chcą rozwijać to co jest ich pasją. Cybersport zrobił więcej dla polskiego esportu niż Fomfmy swoją osobą się przyczynił do jego rozwoju.
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:09
dobrze Panienko swieta ze CS.pl jest poza tym wszystkim i tam o glupotach sie nie przeczyta, a wrecz przeciwnie ;)
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:09
no widzisz, a Ty wciaz o jednym :(
chcesz gadki jak ksiegowy z ksiegowym, o procentach
w d… mam te procenty - beda srodki zrobimy 100 turniejow i 10 lanow, nie bedzie srodkow, bedziemy grali o smyczki - zycie
pogadaj lepiej nad wyzszoscia zamknietych finalow Kode5, ktore jednak sa lanem na iles druzyn, nad rozgrywkami on-line Pro Series i meczem pokazowym i wystepami jakiegos kolejnego TEDE czy innego Wujka
albo nad wyzszoscia finalow WCG nad finalami HLC
albo nad nie wiem czym - ale pogadaj o e-sporcie, a nie o tym czy jakiemus sposnorowi cos sie oplaca czy nie
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:10
@ FOMFNY
Tak uwazam ze poprzez teksty ktore pisales najbardziej rozwijales esport w PL. Ludzie czytali, interesowali sie, mozna powiedziec ze nawet kreowałeś w pewien sposob poglady na rozne sprawy w esporcie. OK dla mnie mozesz zarabiac, to jest jak najbardziej w porzadku. Tylko, ze jak zajales sie organizacja turnieji, marketingiem itp to przestales byc tym kims, kim byles… I to ze “fomfny sie sprzedal” itp to prawda, i powtarzam, nie ma w tym nic zlego dla normalnego czlowieka. Pisales dobre teksty za darmo, a teraz piszesz bardzo malo i w slabszej jakosci, a bierzesz pieniadze za to. Jaka jest w tym logika?
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:11
vib prawde rzecze, trzymasz sie nadal Azjatow, pieniedzy i statystyk, a glowna mysla chyba jest ten nasz esport czy jak kto e-sport :)
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:23
vib - Chodzi o to, że dopóki e-sport nie będzie na siebie zarabiał = będzie zwykłym uzależnionym z góry narzędziem promo.
To już się bardziej nie rozwinie. Nie będzie sytuacji w której do wygrania w sumie będzie np. 500 tys pln.
venix - ale ja piszę za darmo
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:23
Wkurzają mnie pokraki, które tu kur.. za przeproszeniem piszą, że na espmania.pl nie dzieje się nic, że tu wieje komercją, reklamy itd. Jak wam się nie podoba serwis Radka to wypierd4lać mi się tu podoba, blog żetelny, dobry i często można znaleźć coś fajnego. Także teraz ładnie proszę się wylogować i wypierd4lać na cs.pl ; > Aha zapomniałem dodać… EAT ME NOW MADAFUCKA!
marzec 10th, 2009 o godzinie 23:31
@fomfny to co sie stalo z tamtym fomfnym?
@ernzrd Idac Twoim tokiem rozumowania nie mozna nic komentowac, wszystko musi sie podobac, bo jak nie to wypad! Czyli jesli nie podoba ci sie siedzenie w autobusie to wypad, nie musisz nim jechac, skoro nie podoba ci sie naklejka z piekarni na chlebie, to wypad, nie musisz go jesc. Glupie i dziecinne myslenie… Po to sa komentarze zeby komentowac i wyrazac swoje poglady czesto krytyczne. I prosze Cie nie odzywaj sie juz jak masz takie glupoty pisac.
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:23
#up Wiesz o tym, że gdyby nie te “głupie reklamy” to by nie było rzadnych konkursów z fajnymi nagrodami? Chyba, że byś został sponsorem to co innego ale jedyne co miał byś do zaoferowania to chyba server 4 slotowy @ serfy.pl ;> Ale od czegoś trzeba zacząć, co nie?
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:27
vib akurat troche klepiesz ignorancją pisząc “jakiegoś TEDE jakiegoś Wujk” i jako, że pewnie jako maniak e-sportowy też ignorancja niektórych doprowadza Cie do piany (ludzi dla których e-sport = karabin like my mum), więc proszę Cię troche szacunku dla innych, bo ten ‘jakiś’ Wujek siekał w Polsce pierwszy freestyle (na pierwszym volcie o ile dobrze pamiętam) ,a na tekstach jakiegoś TEDEgo wychowało się 50% Warszawskich osiedli :). Dobra jebać. Do sedna. Troche postawa viba i Hayabusy mnie śmieszą, bo serio jestem pewny, że robicie kupe hajsu na tym cybersporcie a takie słodkie pierdzenie “że robicie to dla graczy” to tylko niestety przykrywka, wiadomo ze robicie to dla hajsu, a robiąc to dla hajsu musicie robić to dla tych ‘kibiców/graczy’ bo bez nich hajsiku by nie było. Nie róbcie z siebie jakichs honorowych dawców esportu bo dam sobie uciąć jaja, że gdyby było to niedochodowe każdy z was rzuciłby to dawno w kąt. Najbardziej w tym wszystkim boli mnie taka bijąca Polska mentalność, FOMFNY robi sobie hajs na tym co lubi, nie zaprzecza, że nie robi tego dla hajsu (BAAA przynajmniej pisze otwarcie że festyniarzy/niedzielnych graczy ma w dupie), wy (cybersport) natomiast różnicię się od niego tylko tym ze dorabiacie do tego jakąś wyższą ideologie, kiedy to wszystko jest takie proste:)
pozdrawiam.
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:30
“Włala”.
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:34
@ernzrd ale co podkladka raz na 4 miesiace?
marzec 11th, 2009 o godzinie 00:35
Raz?
marzec 11th, 2009 o godzinie 01:24
“nawet w najbardziej bzdurnych horrorach jest jakiś kawałek prawdy”.. to tyle od mnie ;]
marzec 11th, 2009 o godzinie 07:24
tu chodzi o to, ze są reklamy i sa pieniadze ? i to jest zuo tak ?
marzec 11th, 2009 o godzinie 09:13
Tu chodzi o wszystko i o nic czy chyba o pieniążKi : - / ide na domowe przedszkole : - /
marzec 11th, 2009 o godzinie 09:14
czyli*
marzec 11th, 2009 o godzinie 09:51
My zamiast sobie pomagac to jeszcze sobie dopierdal@my.
marzec 11th, 2009 o godzinie 10:41
Fomfny jest be, bo zarabia, a i jeszcze ktoś napisał, że Cybersportowcy - Haya i Vib też, bo zarabiają. Gdzie tu logika?
marzec 11th, 2009 o godzinie 11:11
@up
Zapytaj wykładowcy Dawida (z filmu Symetria). On też tłumaczył trochę świeżakowi o logice.
marzec 11th, 2009 o godzinie 11:23
Aha :DDD.
marzec 11th, 2009 o godzinie 11:33
O znalazłem ;-)
Może to Ci pomoże w odpowiedzi na Twoje pytanie ;-)
-> http://www.youtube.com/watch?v=hUd1ZZO6SaM
marzec 11th, 2009 o godzinie 11:54
@fntttt widać nie czytałeś blogów=nie wiesz o co kaman= nie wypowiadaj się.
@Fomfny szczycisz sie tymi podkładkami jakby nie wiem co to było. Ku.rwa. Tak samo wyszło z Kode wczesniej gadałeś czego ty byś przech.uj zaj3bistego nie zorganizował, a zrobiłeś Kode i powiedz co Ci z tego wyszło. Według mnie właśnie się razem z tym Kode5.pl staczasz w dół. Tak jak kiedyś się tutaj zaglądało czytać artykuły tak teraz co się wejdzie to nic nowego się nie znajdzie, chyba że jakaś pseudo reklama. Do tego pociskasz co 3 użytkownika. Tak Cie to bawi?
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:02
Popieram koleżkę z góry. Co raz ciężej czyta się całą espmanię. Tak jakby duch netgaming został i ewoluował w coś jeszcze gorszego. Zamiast jakichś sensownych komentarzy pod newsem, oglądać można ciągłe wjazdy na siebie..
Jakoś newsów ostatnio też trochę pozostawia do życzenia.
No ale nie mi oceniać. Trzeba tylko liczyć się z tym, że będzie lepiej (taaa.. h2h2h2)
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:17
jedyny temat, gdzie wszyscy probuja sie sensownie wypowiadac :D
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:24
próbują :)
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:34
ja nie czaje polowy komentarzy skoro ten temat z kasa nie powinien miec praktycznie nic wspolnego :)
A co do coraz gorszej tresci - wystarczy sprawdzic ilosc komentarzy pod czesciami wywiadu z tym jakims Jackiem Janowskim, nikogo taki czlowiek nie interesuje bo tak na prawde to on dla czytelnikow zadnym autorytetem nie jest. Ile osob to w ogole obejzalo? Tyle samo co skomentowalo? Tutaj jest coraz mniej prawdziwego e-sportu i tyle. Dobrze, ze readmore robi wersje eu strony :)
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:39
“Oglądanie spotkań e-sportowych na żywo (na miejscu) jest na dłuższą i większą skalę jest niemożliwe. To nie Korea. Tego u nas nigdy nie będzie. To się nie opłaca.”
FOMFNY proponuje ci zamknac twoj portalik bo sie nie oplaca!
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:46
Dobre porównanie.
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:46
@Morgen
:D
marzec 11th, 2009 o godzinie 12:58
:D
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:06
fOMFny z takim podejściem możesz wszystko tak skomentować. Bo te Twoje ironie są … przykre?
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:11
ej no fomfon nie usuwaj :(
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:11
Alkohochlik > No ja nie widzę czegoś wspólnego do tego co on napisał. I to nie była ironia.
gobo > nie spamuj.
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:17
ng sie popsulo :(
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:22
http://espp.pl/img/1671/
:>
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:22
@up
Jakieś 2 godziny temu miałem Cię męczyć na Gadu i pytać co z tym NG. A tutaj proszę, ŻYJE!
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:42
Jaki z tego moral ? ! Lepiej miec wlasny serwis niz byc graczem :D Lepsza i pewna kasa ! :D hahah
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:53
To akurat nic nowego :D.
marzec 11th, 2009 o godzinie 13:55
[*]
marzec 11th, 2009 o godzinie 15:17
a ci dalej :D
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:08
normalnie “fpisójcie miasta kture twierdzom rze esport sie kończy”
obydwaj panowie coś dla polskiej sceny zrobili i obaj mają różne zdanie,
“kobieta zmienną jest” powiedziałby ktoś ale fomfny jest w 100% (?) facetem i ma prawo do swojego zdania… prawda jest taka że w polsce lany wyglądają zupełnie inaczej niż za granicą a co do GB i tych reklam i komentarzy to ja tego komentować nie będe bo wypowiadają się tam dzieci które nawet ksywki Fomfnego nie potrafią napisać poprawnie, prawda jest taka że bez reklamy i sponsorów nic sie nie osiągnie.
Do fomfnego - zrozumiałem być może jako jeden z niewielu twój tekst ale mam pytanie i może mi wyjaśnisz ;) OCB z tymi esami do wasyluka i banem na esl’u kiedyś?
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:08
@morgen
może nagrasz piosenke fomfny vs. hayabusa? :p
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:10
co do artykułu na netgaming.pl to piszą że NG było komercyjne… hahahaha oni jako podobnie zbliżone (przypadek?) NG są jeszcze bardziej komercyjni… czekam na komentarz fomfnego…
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:15
lloyd -> była afera, dostałem bana tak o, dzieci zaczęły wysyłać do Maćka SMS’y jako ja - miałem mieć sprawę w sądzie za groźby.
Co do NG to szkoda się wypowiadać.
Tylko w tym roku są cyrki z finałami EPS, nie będzie Kode5 i ESWC. I niech mi ktoś powie, że nie mam racji. Wracamy do epoki z 2002 roku. Znów będziemy się cieszyć turniejami online.
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:18
wiesz pytam o tego bana bo nie kojarzyłem jakiejś afery no ale mniejsza o to… co do turniejów z ‘02 online to spoko… tylko że czasy sie zmieniły i haxy są bardziej powszechne niż gdy kuben mykał po sieci…
marzec 11th, 2009 o godzinie 16:20
wejdź fomfniak na gg bo mam sprawe… ;]
marzec 11th, 2009 o godzinie 19:00
szkoda że potrzebna jest dopiero ingerencja kogoś z “góry” (czytaj, od kogoś postawionego DUUUŻO wyżej niż on sam, w naszej e-sportowej hierarchii) żeby Fomfny spojrzał na swoje działania z dystansu :(
marzec 12th, 2009 o godzinie 14:37
ofc haya ma racje : )
marzec 12th, 2009 o godzinie 15:13
dużo wyżej postawionego - dobre :D