Aktualne: ENC 2010 Arbalet Cup Było: ESL EM#4 Liga: Cybersport Inne: Plotki Join
Fx nie zagra na ESWC PL przez regulamin
20 kwiecień 2010 17:02 - Kategoria Counter-Strike, ESWC - FOMFNY

Kilkanaście minut temu ruszyła strona internetowa polskich kwalifikacji do Electronic Sports World Cup 2010 (ESWC 2010 Polska – już oficjalnie!). W regulaminie rozgrywek Counter-Strike’a znaleźliśmy ciekawy zapis, a mianowicie:

1.1. Gracze zaproszeni na światowe finały

Gracze zaproszeni przez organizatorów ESWC 2010 bezpośrednio na światowe finały nie mogą uczestniczyć w polskich eliminacjach.

Jak doskonale wiecie Frag eXecutors zostało bezpośrednio zaproszone na rozgrywki do Paryża (Frag eXecutors zaproszone na ESWC 2010). Oznacza to zatem, że nie zobaczymy ich na turnieju w Warszawie. Poniżej kawałek komunikatu z niusa “Otwarcie polskich eliminacji ESWC 2010“:

Mamy również istotną informację dla fanów Counter-Strike’a i naszej Złotej Piątki. Jako obrońcy tytułu mistrzowskiego z 2008 roku otrzymali bezpośrednie zaproszenie na Wielki Finał ESWC 2010 w Paryżu, gdzie mają również zapewniony pobyt na czas trwania Finału. Z tego też powodu niestety nie będziemy mogli ich podziwiać w polskich eliminacjach. Istnieje więc realna szansa, że po raz kolejny będziemy mogli kibicować dwóm polskim drużynom w walce z najlepszymi drużynami w światowym finale Mistrzostw świata.

Zapowiada się na e-dramę.

Podziel się tą informację ze znajomymi.

Komentarze: 84 (dodaj nowy)

analizator [20/04/2010, godz. 17:19]

Dosłownie kilkanaście minut temu patrzyłem w regulamin i dałbym wiarę że zapisek “nie mogą uczestniczyć w polskich eliminacjach” został zamieniony z “nie muszą uczestniczyć w polskich eliminacjach”

Swoją drogą jakby mieli opcję, że mogą zagrać to ja na ich miejscu bym się zdecydował jednak i tak nie zagrać :F Widać było inaczej i chcieli się wepchnąć skoro wprowadzili taki a nie inny zapisek ?!


Venomen [20/04/2010, godz. 17:20]

zapomniales dodac koncowke:

“Ostateczna decyzja o udziale należy jednak do zespołu.”


analizator [20/04/2010, godz. 17:21]

A tego nie widziałem już w ogóle.


FOMFNY [20/04/2010, godz. 17:22]

@Venomen – do tyczy się globalnych finałów.


Venomen [20/04/2010, godz. 17:25]

Aha. Cos sie tam ekipa zamotała z tym fantem :P


FOMFNY [20/04/2010, godz. 17:25]

No właśnie też nie kumałem tego, ale wyprostował mi to CzuK :D.


cZuk [20/04/2010, godz. 17:29]

Na początku dziwnie brzmi, ale jak przeczytasz na spokojnie, to widać że tyczy się globalnego finału, a nie polskiego. Zmieniłbym cały akapit, ale Radziu go przekleił i zaraz będzie, że to spiski jakieś :D

W regulaminie od razu było “nie mogą”:P Nie było żadnej wersji “nie muszą”. Sam pisałem, to wiem ;)


maniek [20/04/2010, godz. 18:14]

Rozumiem, ze jesli zrezygnujemy ze slota od ESWC swiatowego, mozemy przyjechac walczyc o nagrody i slota na finale swiatowym? :-)


FOMFNY [20/04/2010, godz. 18:15]

Dokładnie :D.


maniek [20/04/2010, godz. 18:18]

To dzieki waszemu regulaminowi niestety pojedzie jedna a nie dwie druzyny cs’a. Podziekujcie organizatorom :-)


cZuk [20/04/2010, godz. 18:28]

Eee, co?


maniek [20/04/2010, godz. 18:32]

To ze zrezygnujemy z zaproszenia zeby powalczyc o polskiego slota.


tygryseuropy [20/04/2010, godz. 18:45]

Obyście z takim poziomem jaki prezentujecie dali rade Polskim drużynom.Oj może być płacz jak zostaniecie bez slota.


MEGAL0L [20/04/2010, godz. 18:55]

byloby to najlepsze rozwiazanie imo na takie zachowanie to trzeba jakis poziom prezentowac a nie 1/16 the gathering top 50 europa ahahhaaha :-)


Texior [20/04/2010, godz. 18:55]

trochę chamsko : > ale nagrody zawsze się przydadzą ; > przynajmniej ja bym sobie pojechał pograć : p
ale i tak nie zrezygnujecie to nie wiem po co to pisze.


Krolik [20/04/2010, godz. 19:05]

ale lyso wam bedzie jak was delta zbije haha


olsenN1 [20/04/2010, godz. 19:06]

juz lepiej zeby delta pojechala zamiast fx, oba zespoly i tak nic nie ugraja, a chlopakom sie nalezy za ciezka prace, fx ostatnio w piora obroslo, a nic nie reprezentuje… troche pokory ;[


vib [20/04/2010, godz. 19:13]

na razie to eswc wisi chyba dalej kase chlopakom – wiec to oni powinni decydowac jak gdzie i na jakich warunkach chca uczestniczyc

za numer z wyplatami nagrod to powinni biznesklasa do paryza latac, a na miejscu limuzyna po pigalaku sie rozbijac – na koszt organizatorow :P

tu sie wszystkim pomylilo, kto jest poszkodowanym


luke [20/04/2010, godz. 19:14]

Nie ubliżajcie Gwiazdom ; P

Dobre posunięcie ze strony organizatorów, że taki zapisek się pojawił. Wiadomo, że jest to krok przeciw Zardzewiałej Piątce, ale nie oznacza to, że krok ten jest źle postawiony… Przynajmniej szanse wykazania się i występu na takiej imprezie ma więcej drużyn; i dobrze.

Poza tym, Mańku, zwróć uwagę, że jeśli zrezygnujecie ze slota, nie uda Wam się polecieć do Paryża, gdyż “Gracze zaproszeni przez organizatorów ESWC 2010[...]“. Czasu już nie cofniecie – jesteście zaproszeni.

Także powodzenia z rezygnacją – żeby potem nie było oburzenia, płaczu i zgrzytania zębami :] Cholera! A przecież jestem fanem FX ;(


.qam [20/04/2010, godz. 19:19]

Vib, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko założyć fundację działającą na ich rzecz i zacząć zbierać pieniążki. Poszkodowanym się przecież pomaga. Ewentualnie zacznij szukać prawników i sprawę skieruj do sądu.

Dobrze, że inne zespoły mają szansę – polska scena CS-a nie powinna się poświęcać tylko dlatego, żeby za darmo wysłać FX-ów. Nawet abstrahując od ich obecnej formy, światowej klasy team powinien mieć na bilety do Paryża. Jakby nie było – mistrzowi sami sobie właśnie wystawiają laurkę.


maniek [20/04/2010, godz. 19:24]

Tak tak, przed WCG tak samo komentowaliscie, a pozniej juz inaczej spiewaliscie :-) Banda ignorantow a nie fani. Jebana polska mentalnosc – ja nie osiagne to i innemu uprzykrze.


.qam [20/04/2010, godz. 19:33]

Tak maniek, chyba nie dostrzegasz ironii we własnych słowach – już macie slota, ale wolicie zabrać drugiego innej polskiej drużynie. Pięknie! Jeszcze irytujesz się brakiem poklasku wśród “fanów” o “jebanej polskiej mentalności”. Pogratulować stanowiska – to organizatorzy stworzyli szansę, którą Wy marnujecie!


vib [20/04/2010, godz. 19:39]

ja to chyba jakis dziwny jestem i widocznie inaczej pojmuje uczciwosc i pewne zasady

raz zostali przez eswc wywaleni na duza kase, a teraz drugi raz zostana wywaleni przez obdarowanie “slotem” – czyli de facto musza zaplacic zeby wziasc udzial w finale (przelot) – choc kto inny bedzie mial go za darmo (wygra sobie)


Texior [20/04/2010, godz. 19:46]

nawet umiłowanie do was(nie mówię o pseudo fanach którzy piszą że bez formy itd.) nie przebije tego co tutaj napisałeś to jest po prostu zbyt chamskie w stosunku do innych drużyn z Polski.


FOMFNY [20/04/2010, godz. 19:48]

@vib – Haha. Kiedyś ESWC a teraz ESWC… to wiesz.
Kiedyś to na finałach HLC zakazaliście występu Fx w koszulkach Simplusa, a teraz to rozwinęlibyście przed nimi czerwony dywan. Więc wiesz – kiedyś/teraz.


.qam [20/04/2010, godz. 19:48]

Faktycznie jesteś dziwny vib. Prawisz o uczciwości i “pewnych” zasadach zdając sobie sprawę, że za tę edycję odpowiadają zupełnie inne firmy. Jeśli już masz mówić o sprawiedliwości, to postaraj się pociągnąć do odpowiedzialności osoby winne za brak nagród

Ale nie, lepiej z krajowej edycji ESWC zrobić Chrystusa narodów i wszystkich lig/turniejów. Niech tak będzie, koszt biletów (sic!) przekreśli możliwość uczestnictwa drugiej drużyny. O ironio, z tego co wiem, kiedyś to właśnie FX bywało w takiej sytuacji.

Taka motywacja najlepszego zespołu aż prosi się o podpis: “Z wyrazami szacunku dla polskiej sceny CS-a”. GL & HF!


vib [20/04/2010, godz. 19:55]

no lol, ale co maja polskie elimki do finalow?
ja po prostu uwazam, ze hamstwem wobec zawodnikow jest zaproszenie ich na finaly nie finansujac podrozy i to wlasnie majac wobec nich dlug za poprzednia edycje

a kwestia slotu w polsce to inna inszosc

natomiast jeszcze ta sprawa, ze za te eswc odpowiada kto inny – no to fajnie, ze odpowiada kto inny, do dlugow sie nie poczuwa, ale na banerach wizeruk graczy jest wykorzystywany http://www.eswc.com/img/header/3.jpg

to jest zaklamanie wogole – do dlugow sie nie poczuwamy, jestesmy inna firma, ale fotke z porpzedniej edycji sie wykorzystuje


luke [20/04/2010, godz. 19:59]

Maniek, jeśli kupicie sobie bilety, będziecie mieli większą motywację do zwycięstwa :)

Liczę na to, że tam pojedziecie, obronicie mistrzowski tytuł i pokażecie klasę i to, na co was naprawdę stać nie bacząc na ostatnie porażki. Przysięgam, że jeśli skorzystacie z zaproszenia i wygracie, pokażecie swoim “jebanym fanom”, jak o nich mniej więcej mówisz, klasę, kupię koszulkę FX z napisem Loord na plecach. Espmaniacy mi świadkami. Dołożę do biletu do waszego zwycięstwa; a co!

Nie zabierajcie tylko szansy innym zespołom. GL!


Venomen [20/04/2010, godz. 20:05]

vib, ale o jakim ESWC ktore wisi kase ty mowisz? Przeciez to sa inne firmy, inni ludzie, inne realia :O To, że kupisz “napis na dropsach” nie oznacza odpowiedzialności za poprzednie ich smaki :X ja pier… jakies wykłady z martyrologii


murder [20/04/2010, godz. 20:05]

poćwiczcie aima albo sklonujcie neo bo nie wróze wam wyjscia z 1/16


.qam [20/04/2010, godz. 20:29]

Vib, z tego co widzę, jesteś na zupełnie innym, całkiem abstrakcyjnym poziomie uczciwości. Podobnie jak Twoja pisownia. Z tymi prawnikami nie żartowałem, walcz o słuszną sprawę – pozew wywoła na ESPmani euforię. Później może uda Ci się wywalczyć jakieś odszkodowanie za straty moralne związane ze sprawą koszulek o której wspomniał Fomfny?

Jak słusznie zauważyłeś, polskie eliminacje to “insza inszość” i chyba można przestać toczyć pianę z pyska. Maniek się wykazał, Ty też – prawdziwa rewelacja. Myślę, że fani oraz pozostałe drużyny mają pełen obraz sytuacji. Resztę pozostawmy historii. :)


yhyowshy [20/04/2010, godz. 20:33]

Fajne zachowanie organizatorów ESWC mistrz (tim mający szanse na kolejna wygraną) musi płacić z przelot/przejazd Podczas gdy zwyciezca kwalifikacji ma go za darmo. Takie troche ponizenie :(


FOMFNY [20/04/2010, godz. 20:46]

Myślicie, że mouz, SK i fnatic tak samo płaczą? :D


Venomen [20/04/2010, godz. 20:49]

Czemu niby złe zachowanie? Przecież w organizowanie elimek wkladaja kase, uzyczaja marke to i mogą to bardziej nagrodzić. Od kiedy to full pakiet ma być z automatu za free? Pełno tu widze biznesmenów csowo-esportowych-bez-szkoły.

Nie płaczą bo mają kase :P. A Fx pewnie bedzie musialo potem wybierać na ktory lan pojechac, dlatego taka awantura i udzielanie sie w komentarzach.


fachowiec [20/04/2010, godz. 21:01]

mouz, sk czy fnatic nie mają powodu do płaczu bo coś grają… a jeżeli chodzi o naszych reprezentantów to jeżeli nadal będą prezentować taki poziom to bardzo prawdopodobne że Fx zrezygnuje z ich usług :)


pimp [20/04/2010, godz. 21:13]

maniek zachowales sie gorzej od gowna ;] Stary, nikt z pozostalych teamow, ktore dostaly invite’a nie sapie, a Ty tak. Pokazujesz w tym momencie jakim jestes zerem, Panie Wielki Profesionalisto za 5 groszy. Skoro uwazasz, ze jestescie tacy zajebisci i jestescie w stanie wygrac ten event, to dlaczego starasz sie za wszelka cene wykombinowac, jakby tu zajebac innej druzynie oplaconego slota? :) A pojazd na “fanow” juz konkretnie mnie rozjebal. Kibicuje wam zawsze, niezaleznie od tego czy wygrywacie, czy przegrywacie, ale to co w tym momencie starasz sie osiagnac jest czyms niedopuszczalnym ;]


k_f [20/04/2010, godz. 21:14]

i tak wygrają w wielkim finale 16:0


HNdK [20/04/2010, godz. 22:13]

Złota piątka skończyła się na Kill ‘Em All


du0 [20/04/2010, godz. 22:24]

Ja pierwsze co przeczytałem regulamin eswcpl to pomyślałem właśnie o tym, że pewnie Fx zrezygnuje z zaproszenia, żeby zagrać w polskich eliminacjach. Według mnie nie ma co Fx porównywać do sk czy fnatic bo to są organizacje które mają dużo kasy i mogą sobie na takie coś pozwolić a pewnie Fx miało w swoim budżecie zaplanowane, że wyjazd na eswc raczej będą mieć opłacony za wygranie eliminacji i podejrzewam, że gdyby mieli go w pełni opłacony przez organizatorów eswc to by nie zastanawiali się nad wzięciem udziału w elimkach chociaż dla nagród jeżeli będą wartościowe też warto grać bo każdy z was jak by miał do wyboru dostać kasę a oddać ja na opłacenie wyjazdu np. Fx by wziął dla siebie nie patrząc na to, że oni nie pojadą. Jak dla mnie jedynym dobrym rozwiązaniem jest albo jasne napisanie, że Fx nie może brać udziału bo chcecie 2 drużyny na finałach i nic im nie pomoże jak zrezygnują z zaproszenia albo zrezygnowanie z tego zapisu i Fx wygrywając slota w elimkach oddaje jednego drużynie z drugim miejscem i oni sobie opłacają z własnej kieszeni lub im organizacja zapłaci albo skombinują sponsorów, którzy im zafundują wyjazd.
A, że maniek się wkurzył to się nie dziwie bo najeżdżacie na nich a jak coś zaczną wygrywać to im dupy liżecie. Zamiast na nich najeżdżać zróbcie akcje uzbierajcie pieniądze na wyjazd drugiej drużyny i będzie po kłopocie.


magiol [20/04/2010, godz. 22:25]

to trochę bez sensu, ja bym pozwolił brać udział FX’om w polskich elimkach, niech jadą za kasę organizatorów na nie swoją, a wiecie dla czego? bo nawet gdy FX zagra bardzo chujowo co jest możliwe to i tak żadna polska drużyna nie zagra lepiej od nich wiec lepiej liczyć ze a krok się uda FXom coś ugrać niż patrzeć na kolejne przegrane mecze innej polskiej ekipie która została wysłana a pieniążki za wysłanie na 100% pójdą się jebać. Bo gdyby FX poleciało by za hajs organizatorów możemy mieć nadzieje że może nie zmarnują tych pieniędzy. AMEN!

@FOMFNY : porównaj budżet Fnatic i FX a wtedy zacznij pisać “czy też tak płaczą”


syndrom [20/04/2010, godz. 23:31]

w sumie to chyba nie gracze decydują o takich sprawach ostatecznie, wiec nie wiem czemu ta nagonka na GeLb_FüNf jakby byli cless to by nie było sapania że nie bardzo im się widzi jechać tam za swoje


zyciowiec [21/04/2010, godz. 00:19]

Litości… Dlaczego mieliby płacić za przelot i inne rzeczy skoro mogą im to zafundować organizatorzy? Trochę rozumu ludzie…


fifczej [21/04/2010, godz. 00:21]

Jesli FX zrezygnuje ze slota, to przez to co maniek tutaj napisal, mam nadzieje ze DELTA ich upierdoli.


rDh [21/04/2010, godz. 00:28]

Robicie jakąś edrame z powodu 1600zł , bo tyle właśnie kosztuje samolot dla 5 osób do Paryża. Koszt mniejszy niż nie jeden Polski turniej , więc nie ma raczej co robić paniki.


zyciowiec [21/04/2010, godz. 00:37]

Prawda jest taka ,że i tak nie warto wysyłać do Paryża jakiejś śmiesznej delty nawet jeśli idzie o 1600zł…


Hostibus [21/04/2010, godz. 01:32]

1600zl 5 osob do paryza i z powrotem – elegancko. Ten twoj samolot to taki na 4 kolkach i mowia na to autokar czy jak ? A moze taki jak Prezydent lata ?


TheKangoroo [21/04/2010, godz. 01:35]

Hostibus jak sie dobrze poszuka to mozna znaleźć tanie loty do Paryża. Trzeba tylko chcieć…


FOMFNY [21/04/2010, godz. 02:14]

Czyli leci z nami pilot?
Pytanie z serii teleturnieju Va banque. Zgadujcie.


perez [21/04/2010, godz. 02:47]

Niezbyt rozumiem dlaczego mieliby wydawac hajs, skoro moga miec to samo za cene dojazdu na LAN do Wawy? Nawet jesli bilet dla pieciu osob do Paryza to 1600 pln (nie wiem gdzie, ale niech bedzie), to i tak zawsze lepsze ponad 1,5k w kieszeni.

A gdyby Delcie czy komus innemu zalezalo na ESWC, powinni zafundowac FX ten samolot i problem z glowy ;-)


analizator [21/04/2010, godz. 09:55]

hmm.. w sumie rdh niewiele się pomylił. Mi znalazło bilety za ok 1800zl w wizz air :) Nie ważne kto pojedzie, ważne żeby coś ugrał imo.


perez [21/04/2010, godz. 11:49]

A to Ci, nigdy nie mialem szczescia na bilet ponizej 400-cos pln ;] Co do reszty, pewnie – zgadzam sie.


pabloo [21/04/2010, godz. 14:02]

chyba fxy sa zbyt pewni wygrania polskich elimek, a chcialbym bardzo zeby delta ich skopała i wtedy beda sobie pluc w brode,
bo z takim poziomem co oni teraz prezentuja to pozal sie boze.
imo dolaczenie tego skladu do fx narazie chyba zbyt wiele im nie dalo, mialy sie niedlugo pojawic loga sponsorow a nic nie ma do tej pory bo nie ma wynikow, jak sie przegrywa ze slabym MIXEM szwedzkich graczy to nie ma co liczyc na sponsorow. dlatego pewnie szukaja najtanszego wyjscia… eh


magiol [21/04/2010, godz. 15:10]

pabloo, to ze bys chciał to nie znaczy ze delta ich skopie BO delta ich nie skopie :D


uysy [21/04/2010, godz. 16:23]

W kwestii biletów:
W 2 strony, dla 5 osob, Warszawa – Paryż 29cze, Paryż – Warszawa 5lip – 2900zł.
http://img341.imageshack.us/img341/2434/biletyeswc.jpg

Taniej raczej nie bedzie, chyba ze “last minute” na 1-2 dni przed wylotem, ale watpie zeby bylo dla 5 osob.
Można tez pokombinować z przesiadkami, ale to mało wygodne i duzo taniej nie będzie.

(podaje tylko info, fajnie by było gdyby zagrały 2 polskie teamy).


mlody19933 [21/04/2010, godz. 16:40]

robimy zrzute? :D


sadzikofy [21/04/2010, godz. 17:40]

na wycieczke 5dniową do Paryża dla pięciu graczy ? Nie dał bym 10zł bo i tak nikt poza Fx nie ma szans nic ugrać, bo Fx nawet w chujowej formie jest 5 razy lepsze niż inne polskie teamy szczególnie PGS z sonamedem


TheKangoroo [21/04/2010, godz. 17:43]

sadzikofy przekonamy się dzisiaj wieczorem.


NETOWY_NAPINATOR_PRO [21/04/2010, godz. 18:58]

Wygrają to im sie zwróci.


miniCycuN1 [21/04/2010, godz. 19:03]

Wiecie co – czytam Wasze komentarze i wkurwia mnie jedna rzecz – ale tak opor –
ze kilku z tych ktorzy tutaj wpisali swoj komentarz powinni wpierdolic do lagru i kazac napierdalac w kamieniolomach gumowymi mlotkami. Jesteście takimi psami ogrodnika ze rece opadaja. Psioczycie na delte, PGS a oni zamiataja wasze marne klaniki grajace w amatorskim cybersporcie i nawet sie nie mecza. CS w Polsce to nie tylko Fx. Im szybciej to zrozumiecie tym szybciej doczegos to granie doprowadzi. Ja wiem ze najlatwiej jest siedziec przed monitorem i rzucac blotem na kazda mozliwa osobe. Ale jak juz przychodzi do stworzenia, poprowadzenia czegos kreatywnie to jest problem. Zanim ktos oceni jak gra sonamed, rulon czy ben z thsem to zastanowcie sie jak Wy gracie bo jestescie marni w pysk… ;o


tuNczyk- [21/04/2010, godz. 19:11]

Masz dużo racji, prawda jest taka że gdyby delta/pgs/bvg lub najlepsi gracze z tych teamów dostawało regularne pensje to po ~6 miechach byśmy mogli oglądać walkę o top1 w Polsce. Punkt w regulaminie jest bardzo dobry i w pełni go popieram.


Alkohochlik [21/04/2010, godz. 19:12]

jeden “głupi” njus a tyle radości \o/


kemoiz [21/04/2010, godz. 19:20]

ej w ogole to nie kminie tego pojazdu na fx, ze chca wziac udzial i w ten sposob “kradna” innym slota i przelot. Przeciez nikt innym nie karze przegrywac z fx a to nie sa juz czasy mymu i sielanki w walucie euro.


MEGAL0L [21/04/2010, godz. 19:31]

w sumie to powinni to jakos ogarnac bo za 1 miejsce sa tam jakies nagrody zeby nawet jak wygraja te kwalifikacje mogli skorzystac z tego zaproszenia a 2 miejsce dostalo tak czy tak slota, trudna sprawa ale do wykonania, chyba wiadomo o co chodzi


rzulfik [21/04/2010, godz. 19:57]

a 2gi slot za wygrane nagrody kupuje sobie bilety :)


miniCycuN1 [21/04/2010, godz. 20:04]

@tuNczyk- zaufaj mi – tutaj nie tylko chodzi o pieniadze :) Tutaj rowniez chodzi o Nas wszystkich i sposob komunikacji.

Ja naprawde wierze, ze przyjdzie taki czas w Polsce, ze bede mogl przyjsc na taki ‘esportowy stadion’ i bede mogl poogladac najlepsze zespoly grajace ze soba.

Porownajcie ilu fanów ma neo i sp-ka a ile ma delta, pgs czy inny klan? A teraz przypomnijcie sobie w jaki sposob reaguje sie na porazkę zespolu Wiktora a jak na porazke rulona i spolki!? Z czego to wynika? Z ZAZDROSCI!
Zamiast pierdolic jakie to sa slabe klany docencie to jakimi sa! Ten doping napewno zaprocentuje.


fachowiec [21/04/2010, godz. 20:09]

Jeżeli dostali zaproszenie od organizatora to powinni mieć opłacony przelot i zakwaterowanie…

Poza tym regulamin jasno przestawia sprawę iż:
“Gracze zaproszeni przez organizatorów ESWC 2010 bezpośrednio na światowe finały nie mogą uczestniczyć w polskich eliminacjach”

Więc siłą woli, jeżeli nawet Fx`y zrezygnowaliby z zaproszenia to i tak nie mogliby uczestniczyć w eliminacjach z powodu ówczesnego zaproszenia…

Bo to już ich problem że zrezygnowali z takiej możliwości. Nie powinni grać w eliminacjach bo zaproszeni mimo wszystko byli.


tuNczyk- [21/04/2010, godz. 20:10]

Cycu wiem o co chodzi, wiem także że chłopaki łącząc dwa najlepsze teamy i tworząc pierwszy w Polsce profesjonalny multigaming mieli łatwiej dojść na taki poziom( chodzi mi o możliwości gry w Europie ) jaki obecnie prezentują, więc nie zabierajmy tego innym.


miniCycuN1 [21/04/2010, godz. 20:36]

@fachowiec – tez w ten sposob interpretowałbym ten przepis – maja zaproszenie – nie moga grac w elimkach nawet jak zrezygnuja z zaproszenia. Dzieki temu mamy mozliwosc wyslania dwoch zespolow polskich co zaprocentuje zwiekszeniem poziomu w Polsce.


perez [21/04/2010, godz. 23:10]

tuNczyk-:

Nie wiem czy wiedziales co to +attack (no pun intended) gdy doszlo do polaczenia arcy i SS, ale jeszcze zanim to sie stalo i jedna i druga ekipa robila cos, co 95% teamow teraz nie robi – nie plakala na brak pieniedzy czy sponsorow, tylko grala.

Czesto wyjazdy na LAN mialy jedynie na celu przytarcie nosa konkurentom, bo nagrody byly tak smieszne, ze nie zwracaly sie nawet koszty podrozy (po Polsce!). Mimo to nikt sie nie przejmowal i klikal.

Tak zwane mozliwosci rozwoju w tamtych czasach tez byly takie sobie, bo ciezko bylo umowic mecz z jakims bardziej znanym (czyli skillowym) europejskim teamem i trzeba bylo grac z przecietnymi skladami. To byly czasy, gdy wszyscy ogladali na HLTV CPLe, a chlopaki skakali z radosci, ze jada na LAN na Ukraine. Nikt nie krecil nosami, ze nie ma “multigejmingu” tylko po prostu napierdalal.

Teraz mam wrazenie, ze ludziom sie troche poprzewracalo w glowach i oczekuja kokosow juz na starcie. Troche nie tedy droga.


murder [22/04/2010, godz. 00:26]

widocznie po tylu latach nalezy sie jakis głębszy progres,jak ktos ma ochote 4fun napierdalać w konter to jedzie na lan do jakiegos belchatowa gdzie nie ma stacji kolejowej i wygrywa 50 zloty na glowe,albo gra ffa na puchatku,a kto ma wieksze ambicje, wiecej wymaga,zrozumiale.
A to ze plebs typu lloyd,magiol i inne smiecie,ktore w zyciu nie ugraly nawet top3 na podworkowym lanie sie tutaj wypowiadają i pierdolą smuty,to naturalne,anonimowosc i proba wywyzszenia się niczym pizda ma dla nich jakis cel – jaki,sam nie wiem :)


perez [22/04/2010, godz. 01:52]

FXy nie rozkladaja rak tylko robia swoje i sa tego efekty. Niektorzy placza, ze czasem lepsze czasem gorsze i niemal maja pretensje, gdy chlopakom nie wychodzi. Mam nadzieje, ze jest to bluzganie bardziej w stylu “zalezy mi, to sie wk&$%iam, gdy nie wygrywaja”, a nie dogryzanie na zasadzie “zazdroszcze i ciesze sie jak im nie wychodzi”.

Fakt, ze FX bije reszte polskich ekip, gdy teoretycznie nie sa “na fali” pokazuje tylko jaki jest poziom tych zespolow. Uwazam, ze FX gra po prostu dobrze, co potwierdzaja na kazdym LANie na jaki jada. Nie zawsze sie wygrywa, ale sam fakt, ze walcza z badz co badz mocnymi przeciwnikami udowadnia tylko, ze wiedza o co chodzi w policji i bandytach.

Reszta jak widac nie ma az takiej, nazwijmy to, oglady. Imho np. Delta gra fajnie i mogliby wygrywac wiecej, ale byc moze to jeszcze nie ich czas. W kazdym razie, jesli nie beda wymiekac tylko cisnac, to w koncu zacznie sie udawac.

Odnosnie oczekiwan. Ja mam ambicje, zeby ktos zainwestowal w moj projekt pare baniek USD, bo przeciez od 10 lat zajmuje sie tym, czym sie zajmuje na calkiem wysokim poziomie i moglbym powiedziec, ze “nalezy mi sie”. A nie do konca tak jest. Jak to mowia, za darmo mozna dostac wpierdol. Reszta to tylko ciezka praca i wyrzeczenia.

Po prostu wkurza mnie podejscie “nalezy mi sie” i jestem zdania, ze nalezy sie tym, ktorzy maja efekty, czyli wygrywaja. Reszta musi kombinowac, jesli chce sie pokazac a nie jest to latwe.


tuNczyk- [22/04/2010, godz. 02:01]

Perez wiedziałem wtedy doskonale co to “fire”
To jest portal e-sportowy więc wyrażasz na nim swoją opinie, ja nie neguje że są najlepsi w Polsce czy że strzelają tak jak większość by chciała, ale mam wrażenie że wcześniej dostawali pieniądze za to że byli najlepsi, a teraz są najlepsi bo ktoś im za gre płaci. Nie obrażam tu nikogo tylko przedstawiam własne zdanie.


perez [22/04/2010, godz. 02:43]

Tunczyk: oczywiscie, nie mam problemu z tym, ze masz inne zdanie niz ja i nie moge oczekiwac, ze to sie zmieni, bo napisze pare zdan pod tekstem Radka.

Uwazam tylko, ze do tego, co maja doszli wlasna ciezka praca i jak narazie nikt w Polsce nie jest w stanie im tego odebrac. Co wiecej, jestem zdania, ze dzisiaj jest duzo latwiej osiagnac wysoki poziom niz pare lat temu, chociazby ze wzgledu na fakt, ze ogolnie ludzie duzo lepiej graja. Do tego dochodzi latwy dostep do serwerow, troche eventow na calkiem dobrym poziomie, tansze polaczenia miedzynardowe.

Jak to mowia ludzie scigajacy sie samochodami, najtrudniej jest zawsze urwac ostatnia sekunde lub dwie. Podobnie jest z CS – najtrudniej stac sie zen masterem kropienia, ale jest to niewatpliwie latwiejsze niz kiedys. Wystarczy chciec, a nie plakac ;-)


JACEK [22/04/2010, godz. 10:08]

“rDh [21/04/2010, godz. 00:28]
Robicie jakąś edrame z powodu 1600zł , bo tyle właśnie kosztuje samolot dla 5 osób do Paryża. Koszt mniejszy niż nie jeden Polski turniej , więc nie ma raczej co robić paniki.”

Czyli jeśli delta zajmie 2 miejsce na ESWC.pl (zakładając że zagra Fx) to bez problemu będą 2 zespoły z Polski ?


don_stroero [22/04/2010, godz. 10:27]

Przepis dotyczy teamów tak ? Wezmą Łukasza i wygrają krajowe elimki mixem ? :D


syjusz [22/04/2010, godz. 11:28]

“Przepis dotyczy teamów tak ? Wezmą Łukasza i wygrają krajowe elimki mixem ? :D”

Nie wyrzucą paszę wezmą drive i wtedy maja jakie kolwiek szanse pokazania się na scenie europejskiej ,bo spójrzmy prawdzie w oczy ile jeszcze Jareczek ma otrzymać “czasu orzeźwienia ” ,żeby się wtopić w team … Więc za nim się będziecie wykłócali o to kto ma , jak i za co jechac na ESWC zrobilibyście roszady w swoim teamie panowie z FX


don_stroero [22/04/2010, godz. 11:42]

Uderz się i idź w kąt za podejmowanie PO RAZ KOLEJNY tego samego tematu :P


Alkohochlik [22/04/2010, godz. 12:43]

doszedlby drive i co by bylo? Od początku, najpierw, że muszą się zgrać( od zera znowu), a później, że to jednak nie to, to może teraz weźmy “entliczek pentliczek …” ths! TAK TYM RAZEM, PO KOLEJNYM LOSOWANIU TO ON ZOSTANIE TYM SZCZĘŚLIWCEM, KTÓREGO CISNĄĆ BEDZIE PÓŁ “ESPORTOWEJ” POSLKI. Gratulacje Tomek! A za miesiąc kolejne losowanie i kolejny zawodnik. A więc do zobaczenia! XO~


Texior [22/04/2010, godz. 14:38]

syjusz Ja pierdole ale dysmózg.


sadzikofy [22/04/2010, godz. 14:55]

seettt jest cless więc go do fx za pashe bynajmniej na necie będą bić.


syjusz [22/04/2010, godz. 16:17]

mialbys dysmozga jakby drive sie zgral z teamem dobra z reszta tak poruszylem i napisalem post ktory nie byl pkt kulminacyjnym tego tematu .Wystarczylo ,że poruszylem kontrowersyjny temat i juz polowa dzieci sie zebrala do ataku na mnie ;)))


syjusz [22/04/2010, godz. 16:18]

i tak czas pokaze predzej czy pozniej zmienia pasze bo im zacznie przeszkadzac


Texior [22/04/2010, godz. 16:24]

po prostu stwierdzam że masz dysmózgię więc nie wiem o co ci chodzi? tak samo jak ty stwierdzasz że to wina pashy dysmózgu bo jak do ciebie inaczej mówić? może Hipokryta.


znafca [24/04/2010, godz. 04:42]

Chyba Was pogrzało, że ktoś może chcieć z własnej kieszeni dokładać za przelot, zakwaterowanie itd., najlepszą opcją byłoby właśnie jakby uczestniczyli w elimkach polskich, wygraliby na pewno, a wtedy drużyna z miejsca drugiego miałaby slot. Bo to jakaś parodia, że Delta/PGS mają mieć lepsze warunki od Fx, grając przecież w kurwę słabiej (nadal różnica jest nie do przejścia, pewnie to się nigdy nie zmieni – do dziś pamiętam jak neo na finałach jakiegoś HLC czy czegośtam, grając chyba przeciw FF które wtedy było top4, miał mp3 na uszach). Mieliby pokryte koszta + nagrody z elimek. Coś nie halo? :-o


Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.


Dzisiejsze aktualności




eSpmania TV

Partnerzy
  • Ankieta
    • Czy wybierzesz się na ESWC 2010 Polska (jeśli się odbędzie)?

    Zobacz wyniki

    Loading ... Loading ...

  • Słowa kluczowe

    Najpopularniejsze informacje

    Kategorie

    Archiwum wiadomości