Nieoficjalnie mówi się również o tym, że organizacja PGS Gaming rozpoczęła poważne rozmowy na temat ewentualnego wykupienia (czytaj przejęcia) dywizji Call of Duty 4 z szeregów zespołu UF Gaming. Czy kolejne kroki to tylko kwestia czasu? Być może.
Jak widać organizatorzy zespołu PGS najwyraźniej są sfrustrowani rozgardiaszem panującym w obecnej dywizji CoD4 oraz idącymi za nim słabymi wynikami na arenie międzynarodowej, jak również i polskiej.
Popularne: 3%
luty 15th, 2008 o godzinie 19:16
bo PGS.CoD4 gra w cs’a.Ktoś bronić tytułu na ESWC musi :/
luty 15th, 2008 o godzinie 19:22
Zgadzam się z przedmówcą. W dodatku bardzo irytuje mnie to, że PGS.CoD4 jest bardzo pewny siebie(nie wszyscy), a na własnej mapie potrafia dostać 16 do klocka.
luty 15th, 2008 o godzinie 19:24
Jak sie robi nabor na ffa u pomidora to tak jest:D
luty 15th, 2008 o godzinie 19:27
#2 PGS.CoD4 nie przegrywa, PGS.CoD4 daje pograc przeciwnikom
a tak poza tym, to #1
luty 15th, 2008 o godzinie 19:42
Taa CoD4 bedzie w csa ciupac i bronic tytulu mistrza :D haha… Ja bym nigdy nie dal sprzedac takiej dywyzji
luty 15th, 2008 o godzinie 19:44
nie warto wziasc jednorazowo pieniedzy za najlepsza dywizje cod4 w Polsce. UF-Gaming niedlugo bedzie wazniejsze od PGSu :))
nie sprzedajcie sie chlopaki!
luty 15th, 2008 o godzinie 20:42
Jak można odkupić kogoś, kto nie ma umowy?
luty 15th, 2008 o godzinie 20:49
7: Przecież UF Gaming ma kontrakty?
luty 15th, 2008 o godzinie 21:34
:)
luty 15th, 2008 o godzinie 21:36
#8 szpan:D
luty 15th, 2008 o godzinie 21:42
bedzie najlepszym posunieciem jezeli chca w cod4 sie liczyc,
ale ogolnie to i tak malo istotne, jeszcze troche i minie codomania, zapraszam na lama fxtv - Counter-Strike Online
http://frag-executors.com/fxtv/film/130.html
A jesienia, cod5 sie zapowiada hahahha
luty 15th, 2008 o godzinie 21:44
#11 http://youtube.com/watch?v=OJGkskgB_mg
dalej sie tym jarasz ?
luty 15th, 2008 o godzinie 22:37
#8 a to przepraszam. Zapewne wartościowe.
luty 15th, 2008 o godzinie 23:32
cs online to tragedia :-)
luty 16th, 2008 o godzinie 00:08
Interesujaca wiadomosc ;D
luty 16th, 2008 o godzinie 01:59
ano :)
luty 16th, 2008 o godzinie 02:07
i co wtedy z pgs.cod4? sprzedadza ich na allegro? :o
luty 16th, 2008 o godzinie 07:18
Już raz chcieli kupić UF do siebie i nie mieli pieniędzy. Taka jest oficjalna wersja wydarzeń :)
luty 16th, 2008 o godzinie 08:08
3k1p@ z000ma imo > oll ! ;o
luty 16th, 2008 o godzinie 08:42
No ale pgscod4 uber mialo byc :/
luty 16th, 2008 o godzinie 09:41
#18 Acha. Ty idzie idziesz do sklepu i bierzesz wszystko kredyt tak?
luty 16th, 2008 o godzinie 11:05
#21 Jeżeli ta kwota o jakiej słyszałem to prawda no to raczej nie mieli takiej, ale po sprzedaniu CS’a mogliby mieć :)
luty 16th, 2008 o godzinie 11:19
zalezy ile dadza uf ;)))) kasa moze wygrac i ambicje evenora, no chyba ze UF jest wstanie zapewnic podobne warunki gry jak PGS ;p
luty 16th, 2008 o godzinie 11:22
#23 Z tego co wiem to Evenor zapewnił lepsze warunki gry niż PGS, ale wszystko może się zmienić ;)
luty 16th, 2008 o godzinie 11:37
#24 watpie aby evenor zapewnil im wiekszosc wyjazdow za granice :c
luty 16th, 2008 o godzinie 11:44
Fomfny specjalnie dla Ciebie
http://youtube.com/watch?v=ph_zX5jXd7Q&feature=related
Jesli taki z Ciebie szelok to mozesz tez zalatwic pytania na koniec gimnazjum dla swoich czytelnikow ! :DDDDDDDD
“sfrustrowani rozgardiaszem panującym w obecnej dywizji CoD4″
skad Ty masz takie informacje ? ;DDD
luty 16th, 2008 o godzinie 11:57
nie wiem
luty 16th, 2008 o godzinie 12:03
#1
rDh Ty to jestes jajcarz jednak :)
luty 16th, 2008 o godzinie 12:40
#25 wystarczy zobaczyć, że współpracują z AdAction (FOMFNY też) więc wszystko możliwe ;)
#27 jak ty czegoś nie wiesz to jest nie prawdą albo nie istnieje :)
luty 16th, 2008 o godzinie 12:57
“watpie aby evenor zapewnil im wiekszosc wyjazdow za granice” a PGS CSowi zapewnial takie wyjazdy ? ( nie wliczajac wygranych eliminacji w polsce , za ktore przejazd mieli za free )
luty 16th, 2008 o godzinie 13:02
#30 gamegune chyba w dodatku +3 graczy wc3 sec?cpl?
luty 16th, 2008 o godzinie 13:11
shg open, wsvg london
luty 16th, 2008 o godzinie 13:14
Czy wy w ogole wiecie jak wyglada kontrakty graczy ? ze gadacie o tym co moze zapewnic dana organizacja ?
luty 16th, 2008 o godzinie 13:15
w00000ps
luty 16th, 2008 o godzinie 13:34
wvsg, gamegune (2/3x), jakis tam turniej w niemczech bylo co mouz pokonali, cpl, ex w la, sghopen, optihack i chyba wiecej nie bylo ;D
luty 16th, 2008 o godzinie 14:09
#33 najpierw muszą jeszcze je mieć zawodnicy :)
luty 16th, 2008 o godzinie 14:18
haha
luty 16th, 2008 o godzinie 14:52
przeraza mnie Wasza ignorancja wyjazdow organizacji… #35 wypisal pare z nich. Nie zapominajcie, ze jeszcze inne dywizje poza CSem gdzies wyjezdzaly. Byly turnieje indywidualne dla graczy w3, czy chociazby wizyta w Pradze z Chrisem. O ilosci ludzi z PGS na polskich lanach tez nikt nigdy nie pamieta…
luty 16th, 2008 o godzinie 15:06
#38 tylko w tym wypadku chodziło o samego cs’a ;) Niektórzy ludzie wiedzą gdzie jeździło PGS, ale jeżeli lansowany był team cs’a to czego oczekujesz ? Teraz może jest inaczej i gracze wszyscy są medialni.
Tak btw. gdzie ten Wasz nowy graczy nfs’a ?
luty 16th, 2008 o godzinie 15:13
#38 Nie wiem, czy wyslanie niegdys najlepszej druzyny na swiecie na jedynie znikoma czesc lanow jest powodem do dumy. Polskie LANy? Toz to wstyd sie chwalic placeniem za wyjazdy tam.
luty 16th, 2008 o godzinie 15:46
mozemy porowac wyjazdy fnatic do pgsu i bedzie tylko przykro;))
btw, zrobilio sie troche offtopicowo :/
luty 16th, 2008 o godzinie 15:54
każdy patrzy przez pryzmat CS’a ale to jest uwzględniając ich sukcesy naturalne.
wyjazdy wyjazdami… CS za kasę PGS odwiedził 2 razy IOS i GameGune?
luty 16th, 2008 o godzinie 16:23
#42 a na poczatku pgs randezvous , optihack invex cup , w niemczech , sgh, cpl , wsvg to za swoje ?
luty 16th, 2008 o godzinie 16:28
no ale i to jest malo patrzac na nawet sredniaki z europy nie mowiac juz to druzynach pokroju fnatic,mouz,sk,mtw,itp
luty 16th, 2008 o godzinie 16:31
no okej ale kto z polski wyslal wiecej ;x
luty 16th, 2008 o godzinie 16:32
to bylo za czasow hayabusy i ryana :C
luty 16th, 2008 o godzinie 16:34
#46 a co myślisz, że Darky jest gorszy ? Dajcie mu trochę czasu jak Lechowi Kaczyńskiemu, na pewno nie pożałujecie ;) Ryan pewnie też powróci w przyszłości.
luty 16th, 2008 o godzinie 16:35
# nie tylko chcialem podkreslic kto wtedy byl szefem :d
luty 16th, 2008 o godzinie 16:40
#43 ja mówię o 2k7. Większość wyjazdów “wygrana” w eliminacjach.
luty 16th, 2008 o godzinie 16:41
#47 ty z tym lechem to na serio, czy z ironia?
luty 16th, 2008 o godzinie 16:44
#49 chyba ze tak :d a sgh ?! -
luty 16th, 2008 o godzinie 16:50
#47 mówię poważnie dajcie się mu wykazać. Ocenicie go jak odejdzie z PGS, pierwsze efekty pracy można zobaczyć. Ja się nie będę wypowiadał. :)
luty 16th, 2008 o godzinie 17:17
#52, pierwsze efekty pracy Darkiego, - > klasowa dywizja COD4 :D:D:D
luty 16th, 2008 o godzinie 19:22
ladnie macie nasrane w glowach niektorzy co udowadniacie ladnie posranymi komentarzami, pozdrawiam!
luty 16th, 2008 o godzinie 20:28
#40 okej, to załóż MK i opłać takiej ilości dywizji wyjazd na lan w PL, nocleg, wyżywienie i wpisowe. Wtedy przyjdz i powiedz mi, że to mało i że to wstyd chwalić się opłacaniem tego.
luty 16th, 2008 o godzinie 21:08
#56 jeżeli będę miał klasowy skład Counter-Strike’a, który wygra mi wielkie turnieje takie jak WCG, ESWC co pozwoli mi pozyskać sponsorów na miare gigantycznych europejskich klanów, powiem Ci że to mało
luty 17th, 2008 o godzinie 00:05
Zejdźcie z Darkyego. Zwróćcie uwagę w jakiej sytuacji znajdował się PGS gdy on “doszedł do władzy”.
luty 17th, 2008 o godzinie 02:57
#55 Daj mi jako sponsora SteelSeries i te cale Wyspy Kokosowe to ich nawet na WSVG China wysle. A i tymi 2 tysiaczkami co bym podpierdolil bym nie pogardzil.
luty 17th, 2008 o godzinie 11:36
A pokazywanie jaki to PGS jest super chojny jesli chodzi o wyjazdy na tle innych to jakis kabaret.
luty 17th, 2008 o godzinie 11:36
Innych polskich organizacji mialo byc, erm.
luty 17th, 2008 o godzinie 12:06
sellah –> porozmawiaj z ludzmi z polskich organizacji jakie sa koszty wyslania piecioosobowego skladu nawet nie do Chin, ale do Wielkiej Brytanii dajmy na to. Moze to ci da jakis poglad na sprawe - i wcale nie mowie tu o PGS :)
luty 17th, 2008 o godzinie 12:57
przeciez untD bylo w wielkie brytanii i nabralo wielkiego doswiadczenia, wiec nie wiem o co ci chodzi - koszty sa napewno nie duze skoro oni mogli pojechac.
luty 17th, 2008 o godzinie 13:02
#62 tak nie duze :S wyjazd do holandii 5 osob to koszt od 7 do 10 tys :S
luty 17th, 2008 o godzinie 14:06
#62 ale nie uważasz, że everglide oraz razer to są duże firmy i mogą sobie pozwolić na taką sumkę ? A jeżeli przeciętna drużyna chciałaby jechać to muszą odkładać sporo czasu.
luty 17th, 2008 o godzinie 14:39
H@H@H@H@ nie mam pytan.
luty 17th, 2008 o godzinie 15:01
jak sie czyta wypowiedzi coniektorych to mozna sie zalamac jakie ludzie maja wyobrazenie chociazby o wyslaniu 5 osobowej dywizji gdziekolwiek….
luty 17th, 2008 o godzinie 15:04
dokladnie ; ) to nie jest polska, gdzie za jednego lana zaplacisz powiedzmy w standardzie 700-800zl ;)
luty 17th, 2008 o godzinie 16:36
5 osob do holandii 7-10 tys??? Chyba na tydzien do ritz’a
luty 17th, 2008 o godzinie 16:49
#61 No super, ale zrozum, ze na organizacje PGSu patrzy sie przez pryzmat owczesnej najlepszej druzyny cs’a na swiecie, totez wymagania co do organzizacji sa rowniez wysokie. Idac tokiem rozumowania carmaca (nie tylko jego, no ale to przyklad dosc znanej osoby w esportowym swiatku) majac za sponsora SteelSeries i PokerStrategy, dla ktorego zmienia sie nazwe calej druzyny to troche zalosnie wyglada wyslanie teamu jedynie na nieznaczna czesc sponsorowanych eventow, na ktore jezdza nawet srednie druzyny spoza Polski. I nie pierdolcie tu o innych polskich druzynach, bo zadna inna organizacja nie miala w swoim skladzie dwukrotnych mistrzow swiata.
luty 17th, 2008 o godzinie 19:25
#68
dojazd do warszawy
przelot z wawy do dortmundu
pociag z dormundu do enschede
hotel
wpisowe na turniej
bootcamp
luty 17th, 2008 o godzinie 19:27
oczywiscie w obie strony transport
luty 17th, 2008 o godzinie 19:33
#70 no jeblem. Nie dziwie sie ze koszty wam tyle wynosza. Samolot do Dortmundu z wawy i pozniej pociag HAHHAHAH. Ludzie nie robcie z siebie gwiazdeczkek, nie latwiej wsiasc w pociag? Ze Szczecina jest bezposredni do Amsterdamu, ktory przejezdza przez Enschede - koszt? 50-60 euro. Bus tyle samo. Hotel? Dzizus kurwa, ja pierdole, to musicie jadac na weekend mieszkac w hotelu? Warunki w motelach czy hostelach w Holandii sa naprawde dobre, a koszt noclegu mozna zamknac w 20-30 euro spokojnie. Bootcamp? No blagam, zaplacic za pare godzin w kafejce to nie sa zadne kokosy. Wpisowe to samo
Wyjazd do Holandii na weekend da sie spokojnie za 5 tys zorganizowac i to w warunkach nie uwlaczajacych nikomu.
luty 17th, 2008 o godzinie 19:37
#72 Nie wiesz, ze doswiadczenie najlepiej zdobywa sie nocujac w Hiltonie?
luty 17th, 2008 o godzinie 19:44
#72 ok dam Ci 5 tys zbierz 5 osob pojedziecie na 4 dni do enshade ale jezeli wam nie starczy na all to oddasz mi 100 tys pasi ?
luty 17th, 2008 o godzinie 19:49
#74 no problemo zią. Od 3 lat spedzam w Holandii po 3-4 miechy kazdego roku, wiec uwierz mi ze znam tamtejsze realia. Za tysiaka na glowe spokojnie dojada, spedza sympatyczny weekend i nie beda glodowac.
luty 17th, 2008 o godzinie 20:44
#74 4 dni? To na ESWC maja jechac?
luty 17th, 2008 o godzinie 20:51
obojetnie jak chcecie liczyc wyjazd 5 osob na lana na zachod nigdy nie byl nizszy niz 10k, jadac tanio do hiszpanii do bilbao spedziles 26h w aucie jadac prawie ciegiem, a tak jazda z perspektywy czasu jest bez sensu, jak wtedy grac po 2 dobach spedzonych w aucie na wysokim poziomie
jak tam ktos liczy ze szczecina sam pociag do szczecina dla 3 osob z wawy to ze 600 zl w obie strony cienko liczac, kuben torun, neo poznan, a wiec lepiej sie nie wypowiadac na temat kosztow jak sie ma zielone pojecia
luty 17th, 2008 o godzinie 21:36
600 zeta? Ja nie wiem co miales z matmy, ale jak dla mnie bilet do szczecina z wawy = max. 50 zl (nie chce mi sie sprawdzac, ale drozej na pewno nie bedzie) + bilet do enschade 50 euro (razy 3,5 dale 175 zeta) = za podroz spokojnie w 500 sie zmieszcza, 3 doby w motelu czy hostelu (mowie o Amsterdamie, wiec w Enschade powinny ceny byc adekwatnie nizsze) - za 40-50 euro spokojnie na te 2-3 doby lokum znajda. Jedzenie jest tansze niz w Polsce, no chyba ze ktos sie chce stolowac ciagle u Turasow to gl & hf. Powotrze raz jeszcze, nie robcie z siebie celebrities. Za 10 tysiecy to mozna pojechac na 2 tyg w 5 osob do Egiptu czy Tunezji, a nie na weekend do Holandii, troche powagi panowie i realnego spojrzenia na koszta, bez zbednych wydatkow.
luty 17th, 2008 o godzinie 21:40
najtanszy bilet normalny poznan wawa to 49 zl, jesli jedziesz jakims szybszym kosztuje do 93 zl w jedna strone wiec pozdrawiam twoja matematyke
luty 17th, 2008 o godzinie 21:47
no zwlaszcza, ze mowimy tu o osobach uczacych sie, czyli z przyslugujaca im znizka. Naprawde zanim zabierzesz glos, zorientuj sie w temacie.
luty 17th, 2008 o godzinie 22:13
Ladnie macie. Nie bede tutaj kosztorysow Wam opracowywal aczkolwiek powiem ze samo wpisowe to 750zl. Samolot z pociagiem wychodzi po takich samych cenach jak autokar/pociag. Idac dalej jedzenie jest mniej wiecej w tej samej cenie albo i drozsze - skonczyly sie czasy guldenow.
Zreszta co tu tlumaczyc, jada na turniej, maja zapewnione dobre warunki dzieki AdAction. Nie bede tutaj wiecej tlumaczyl bo to sprawa druzynowa a nie calego esportu.
luty 17th, 2008 o godzinie 22:15
Akurat ten wypad nie wyniosl nas 10 tys, a jezeli chcesz jechac do Hollandi 16 godzin autokarem, pozniej grac i wracac kolejne 16 godzin autokarem to zycze Ci powodzenia.
luty 17th, 2008 o godzinie 22:17
#81 lajcior, skoro ktos chce wykladac takie pieniadze to juz jego sprawa, ja mowie tylko ze da sie to zrobic taniej, gwarantuje. GL & HF w Enschade, tylko nie chodzcie do kofikow przed/w czasie turnieju ;-)
luty 17th, 2008 o godzinie 22:18
#81 pociagiem jest jakies 10-11 h, busem/autem do Enschade spokojnie w 8 sie wyrobisz. Mowie o podrozy ze Szczecina.
luty 18th, 2008 o godzinie 00:04
ta pociagiem najtanszym zwykly 57 zl czas podrozy 8h, ic czas podrozy 5:40 96 zl w jedna strone x5 x 3? plus iles tam godzin a potem masz grac na poziomie, w enschade w bierki
luty 18th, 2008 o godzinie 02:16
#84 Niestety gracze sa z Rzeszowa, Krakowa, Lodzi i ja z Gdyni, wiec dojazd do jednego punktu, z ktorego wyrusza wszyscy tez jest kwestia paru godzin + z tego miejsca do granicy :)
luty 18th, 2008 o godzinie 12:14
Oj przestańcie już gadać jakie to drogie jest. Miesiąc wcześniej zaczynasz pytać przyjaciół i szukać w necie jakiegoś Polaka na miejscu, który Was te 2-3 noce przewaletuje. W końcu Polacy muszą sobie nawzajem pomagać! Weźmiecie flaszkę, popijecie z nim jednego dnia i nic od Was nie weźmie. Jeśli się nie uda znaleźć, to zawsze zostają dworce. Na pewno są ocieplane. Jak Was zgarną do przytułku, to oprócz ciepła, będziecie mieli jeszcze darmowe żarcie. Bierzecie konfitury od babci, rodzice na pewno Was do marketu przed wyjazdem zabiorą i kupią trochę batonów czy innego pemmicanu. Starczy na cały wyjazd, a jeśli nie to co? Jak nie zjesz przez kilka dni, to nie umrzesz! Ja z moim brzuchem wytrzymałem 5 dni bez jedzenia i picia, to i takie młode, jurne chłopaki wytrzymają. Nie musicie jechać razem. Nie stracicie na wódkę, a taktyki i tak przećwiczycie wcześniej. Każdy, w zależności jak bardzo jest ogarnięty, wyjeżdża od 2 do 5 dni przed turniejem. Na stopa da się dojechać w tym czasie. Proponuję jednak pojechać z jednym rezerwowym, w razie czego, gdyby kogoś porwali lub zabili po drodze. Jako, że my Polacy to i powrót powinien być łatwiejszy. W końcu na turnieju zawsze można coś zajebać i szybko upłynnić! Jak się postaracie, to nawet dostaniecie tyle ile kosztowało wpisowe. W ten sposób macie cały wyjazd za darmo! Phi…
luty 18th, 2008 o godzinie 12:17
Dobre rozumowanie :D.
luty 18th, 2008 o godzinie 12:17
Jeśli wyjazd jest do Holandii, to nawet na plus można wyjść! Weźmiesz trochę kasy ze sobą, kupisz co trzeba na miejscu, pokombinujesz trochę na granicy przy powrocie i jesteś do przodu!
luty 18th, 2008 o godzinie 12:24
Tak jechac 16 godzin ! spać w syfie a potem zagrac na dobrym poziomie ! To jest prawdziwy tok rozumowania. Naszczescie AdAction podchodzi z glowa do tego wszystkiego a nie jak kilka osob wyzej… 1000zl na przejazd pobyt wyzywienie bootcamp wpisowe…Dobrze Ty masz z glowa
luty 18th, 2008 o godzinie 12:43
dyskusja o niczym - ceny biletow takich czy innych sa jasne
a to czy ktos wyda na miejscu 200 ojro na lebka na dzien, czy 20 to jego wybor
czy wy nigdy nie wyjezdzaliscie po za swoje miasto ? mozna za tysiac zlotych plus bilety zwiedzic pol europy, a mozna sie niezle zabawic przez weekend w amsterdamie czy paryzu za 2 tysiace euro na lebka i jeszcze pozyczac na powrot :P
luty 18th, 2008 o godzinie 13:35
#87 A to dobr3 h3h3h3h3h ale b@ni4 ni3zl*/ rz4rc1iQ.
luty 18th, 2008 o godzinie 15:22
CzuK n1 :D
#91 Dokladnie.
luty 18th, 2008 o godzinie 15:56
ahahaha 10 tysiecy wyjazd do holandi ofc jak 5 gwiazdkowy hotel ;)
luty 18th, 2008 o godzinie 16:35
#90 jesli Tobie nie starczy 1000 zeta na spedzenie weekendu w Holandii to albo: a) w zyciu na takim wypadzie nie byles, a swoje wyliczenia bierzesz z opowiadan kolegow b) jestes rozpieszczonym chlopaczkiem, ktory musi spac w 5 gwiazdkowych holtelach, a sniadanie najlepiej dostawac do lozka… Zreszta, przeczytaj sobie pare moich postow wyzej i moze zrozumiesz, ze swoja opinie wyrazam na podstawie wlasnych pobytow w Holandii, a nie na podstawie jakiegos widzi mi sie. Jeszcze raz podkresle - jesli ktos chce wykladac taka kase - super, ja tylko mowie ze da sie taki wyjazd zmiescic za 1000 zeta na leb.
#91 vib, ale mowimy tu o wyslaniu druzyny na jakis turniej powiedzmy na 3-4 dni, za pieniadze sponsora. Koks, wodka, dziwki i inne uzywki (c) nie sa wliczane w te koszta, bo dla mnie to normalne, ze jak ktos ma takie upodobania to wyklada na nie ze swoich. Podejrzewam, ze sponsor nie bylby szczesliwy, jakby sie dowiedzial, ze np. chlopaki za ta kase poszli sobie na dupy na red light czy do koffie shop’u ;-)
luty 18th, 2008 o godzinie 16:44
95# rozpieszczony nie jestem, ale raczej nie lubie spac na jednym przescieradle w 5 osob wstac a potem isc grac od 9 do 2 w nocy na turnieju…moze i da sie taki wyjazd zrobic i za 500zl ale bez przesady ;asd
luty 18th, 2008 o godzinie 16:59
Jak mowisz ze da sie zmiescic w 1000zl na leb to wychodzi 6 tys o ktorych mowilismy wczesniej, no moze FreeK zawyzyl o tysiac-dwa.
luty 18th, 2008 o godzinie 17:09
#96, 97 no 6 tys. za 6 osob to, ze tak powiem, cena rozsadna. No ale przyznasz, ze 7-10 tys. za 5 osob, zwlaszcza biorac pod uwage ta gorna granice jest cena troche zbyt wygorowana. Zeby nie bylo, ja Wam jak najlepiej zycze i trzymam kciuki za dobry wynik, czepialstwo, jesli tak to mozna okreslic, wynika jedynie z tego, ze temat nie jest mi obcy, a suma jaka podal Freek jest dla mnie troche zawyzona i nie ma pokrycia w faktach. O ile oczywiscie mowimy o wersji ekonomicznej wyjazdu, bo jak wspomnial vib, mozna i pojechac na weekend za 2000 euro i bedzie malo, ale mysle ze takiej wersji wyjazdu nikt z nas nie mial na mysli ;-) Pozdrawiam
luty 18th, 2008 o godzinie 17:14
:)
luty 18th, 2008 o godzinie 18:13
webber do PGS ! :)
luty 19th, 2008 o godzinie 02:17
haha hpopieram webbera pol swiata zjezdzilem i tam przesadzacie 7-10 tysiecy ja bym jescze obnizyl koszty takiej wycieczki sa sposoby a jesli ktos mi piperzy o graniu na poziomie to nie macie pojecia o czyms takim jak forma etc hahaha a pozatym polaki sprytne sa jak to czuk zauwazyl i idzie sobie poradzic naprawde tanio ale jak sie chce spac w hotelach 5 gwiazdkowych latac samolotami 1 klasa i jechac z wawy do poznania za 100 zl no to gratuluje gospodarnosci :)