Gry wideo, mimo iż od dawna zawierają w sobie reklamy (przeczytał artykuł o początku reklamy w grach), od pewnego czasu stają się coraz częściej wykorzystywanym medium reklamowym. Na taką formę reklamy zdecydowali się już m.in. Barrack Obama (Barack Obama reklamuje się w grach wideo), Radio ESKA (Radio ESKA – zmixuj się!), operator 36i6 czy BMW (BMW wchodzi do gry).
Do grona osób, które zauważają potencjał drzemiący w grach wideo, dołączyli wydawcy książki “Lotnik“. Reklama najnowszej powieści Eoina Colfera jest pierwszą w historii kampanią reklamową tego typu (książki). Billboardy reklamowe pojawiły się w grach Colin McRae DIRT 2, Wings of Fury 2 oraz Battle Rage (Battle Rage – pobierz za darmo).
Książka to wzruszająca opowieść o sile marzeń, które pomagają nie tyle przenosić góry, co wzbić się w powietrze. Brytyjski dziennik “Guardian” w swojej recenzji Lotnika podsumowuje: “piękno tej powieści polega na tym, że Colfer traktuje ją całkowicie serio“. Więcej informacji znajdziecie na stronie Wydawnictwa W.A.B..
Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.