Widzę, że w 90% to source tylko fleshe wybuchają jak w 1.6 i dlatego myślę, że to nie wypali ;o.
mirra miał ejsa
właśnie o to chodziło żeby nowa gra wyglądała jak source -miała jego (nieco ulepszoną) fizykę, ale z drugiej strony uproszczone mapy (jak w 1.6)- i do tego spray, granaty i grywalność z 1.6
Wiem, że to kwestia przyzwyczajenia, ale by zmienili te dźwięki na takie jak w 1.6 to od razu inaczej by się to “oglądało”.
jak widzialem mapy z sourca to nie wiedzialem ktora nuke, d2 itp dopiero po dokladnym przyjrzeniu, tu od razu widac wiec git, co nie zmienia ze 1.6>all
mega zaletą jest huddddddddd, na widoku jest dosłownie wszystko co potrzebne, hp, armor, ammo i dodatkowo ilość granatów oraz ile przeciwników zostało. Ciekawe tylko co z rozdzielczościami, jaka jest różnica w jakości wyświetlania…
› Co do samego fast switch, mogę się mylić ale czy takie zmienianie, poza oczywiście szybszym bieganiem z nożem nie ma na celu “uspokajania” celownika :/? jak dla mnie zupełnie zbędne .. chyba że to wpłynie na czas możliwości oddania strzału, bo w csie ileś tam trzeba czasu po zmianie broni zanim ona wystrzeli, to wtedy faktycznie ma to sens :)
› Celownik z awp idiotyzm że go zmienili, ten z Source był o niebo lepszy niż z 1.6.
› Dźwięki – faktycznie, te pierdzenie sourcowe broni z jakimś dziwnym echem to porażka :D, mogliby dać stare jeden koma szóstki.
› a mapy, nie wiem w moim odczuciu za bardo kolorowe i ocieniowane, train to już w ogóle ciemnica ;o (a może to kwestia filmu) i ten ceglasty kolor respa CT, mają niezłe poczucie humoru… z resztą wszystkie pomieszczenia, odległości wydają się być jakieś takie… mniejsze, ciaśniejsze, nie wiem takie miałem odczucie.
Myślę, że jak w takim tempie będą wydawać te poprawki/uaktualnienia do promoda, to ten projekt nigdy nie ujrzy światła dziennego.
caZZ:
co do map to wiadomo – jak coś jest ciemniejsze, wydaje się mniejsze (pokój wymalowany na biało wydaje się większy niż ten sam w kolorze), dlatego takie odczucie :)
Mnie bardzo denerwuje mapa (jak we flashpoincie (?))
No i chyba coś nie tak z balistyką (0:39) hehe.
Dźwięk do poprawy.
Celownik w AWM z CSS powinien zostać.
Fakt Piotr Ch. poprawki wolno wychodzą, ale z tego co tam wiadomo, nie mają oni żadnego wsparcia finansowego i sami trzaskają gdzieś po kątach wieczorami kod :P
Czekam na możliwość zassania to sobie polatam :P
Fakt. Dzwięk przede wszystkim do poprawy.
ktostujestdieslem > kolor faktycznie wpływa na postrzeganie wielkości, jednak patrząc na tego traina z 1.6, gdzie resp CT również jest ciemny a wydaje się jakby taki większy, to samo te place z pociągami – ale może mam mylne wrażenie :)
Adamie, zapewne masz rację iż głównym powodem są pieniądze których nie dostają, bo i od kogo mogliby je dostać :)? Jakby całość sponsorowało VALVE to aż bym się przestraszył efektów końcowych, znowu na mapach pojawiłoby się 8 beczek, 10 opon i setki butelek, zdechłych myszy którymi możesz rzucać kopać wysadzać, albo inne przygłupawe pomysły. Mimo braku wpsarcia, na pewno wierzą w to, że jeśli cały projekt wypali, będą milionerami więc chyba mogliby się bardziej postarać :D żeby to jeszcze były jakieś diametralne zmiany, ale mapy już dawno pokazywali w tym ProMod-zie, sprawy związane z granatami, strzelaniem z broni również … poza uaktualnieniem HUDa i może lekkimi poprawkami map nie widzę ewidentnego progresu w tej sprawie. Jak tak dalej pójdzie to im odechce się robienia tego PM-a.
@caZZ: poza uaktualnieniem HUDa i może lekkimi poprawkami map nie widzę ewidentnego progresu w tej sprawie. Jak tak dalej pójdzie to im odechce się robienia tego PM-a.
to chyba nie gralismy w ta sama wersje promoda 1.03 -.-, ja juz golym okiem widze ze movement, recoil i wiele innych istotynych spraw, ktore daja ‘jedenszostce’ grywalnosc zostaly podpiete do v1.04
nie podoba mi się, ale pamiętam ja na początku 1.6 wydawało się poj****e w stosunku do 1.5
boże chciałbym, żeby wrócił wygląd map z 1.5 :(
lck > ja grałem chyba w wersje 0,5 beta-alfa więc zupełnie nie wiem czy poprawili czy nie, wtedy to tam nic poza słabym remake d2 nie działało, ale oglądam filmiki na których nie widzę większych zmian ;x – wybacz.
okokokok > ale nie było takiego skoku jak między 1.6 a css ;x
Musisz się zalogować, żeby móc dodawać komentarze.