Kategorie | Counter-Strike

VALVE wyłączy ponad 4500 demek

Tagi ,
Publikacja: 22 październik 2008 godzina 09:19

Jak donosi serwis HLTV.org już niebawem nastąpi kolejna aktualizacja Counter-Strike’a 1.6, mająca jak się okazuje znaczący wpływ na naszą grę. Oprócz wyłączenia “rosyjskiego ducka” (Koniec silent run aka russian duck!) i poprawienia kilku innych drobnych niedociągnięć, zasadniczą różnicą będzie zmiana protokołu z numerku 47 na 48 (poprzednia taka zmiana miała miejsce przy przejściu z 1.5 na 1.6).

Niefortunna zmiana sprawi, że wszystkie dotychczasowe dema (HLTV i POV) przestaną działać! Wspomniany wyżej serwis już zapowiedział, że będzie szukał rozwiązania z całego wyjścia, bo nie zamierza “puścić z dymem” kolekcji ponad 4500 powtórek, jakie udało im się zgromadzić przez ostatnie 12 miesięcy.

Plotki wskazują, że “niechciana” aktualizacja nastąpi jeszcze w tym tygodniu.

Popularne: 30%



Zobacz również:

  • Valve naprawia błędy HLTV
  • Zaloguj się aby skomentować!
  • Google chce kupić VALVE
  • Dziesiąte urodziny Half Life!
  • Steamowe promocje

  • Komentarze: 71

    1. analizator napisał:

      no oni są total niedojebani..

      jeszcze jak wprowadzą te avatatry to się z tego zrobi jakiś quejk albo warock ;o

    2. Sammer napisał:

      Przecież quake jest ok.. -_-
      Co do zmiany to im ewidentnie się nudzi. Stwierdzili, że już dawno nic nie popsuli i widocznie chcą się poprawić :D Mogli by psuć coś co i tak jest zjebane czyli css ;c

    3. owner__ napisał:

      haha co za idioci

    4. internetowyhejter-1Hdesio1gst napisał:

      zamiast wkoncu zrobic cos w strone tego zeby poprawic to tylko niszcza ;-/

    5. mando napisał:

      Co się tak przejmujecie, chcecie robić fragmovie to odpalacie nonstima 1.6 lub stare mody na HL-a - każda wersja śmigać będzie.

    6. pg napisał:

      dokładnie mando dobrze gada a nawet pisze … a co do tego silent runa dobra sprawa teraz dzieciakom się już screole nie będę psuć :)

    7. pg napisał:

      *będzie

    8. internetowyhejter-1Hdesio1gst napisał:

      niektorzy nie ogladaja demek tylko po to zeby pozniej zrobic fragmovie,ty myslisz? :-/

    9. Venomen napisał:

      A tam dramatyzujecie. Mam nadzieje ze na tym nowym protokole poprawia troche bledów hltv (m.in. bug z 1rundą na wejsciu) no i troszke polepszy sie ms..

    10. deemka napisał:

      ok russian walk OFF - tyle ze tylko scroll czy ctrl tez jzu nie bedzie chulac?
      bo jak ctrl tez ma przestac dzialac to lipa wielka ;o

    11. nst- napisał:

      ja pierole czemu nie moga zablokowac bindowania +duck na scrollu, a zostawic na innych klawiszach , ci z w valve sa tacy glupi ze nie wiedza ze mozna to wykonywac np. na ctrl -.-

    12. znafca napisał:

      Na rolce mógł każdy, na ctrl tylko ludzie z klawiaturami o niskim skoku. To nie jest sprawa “umienia”. ;-] Do dupy, że to blokują.

    13. pg napisał:

      jak nie umiesz ctrl to przykro mi proste jest to wiec nie czaje was :) ale nie bedzie zablokowane czytaliscie wczesniej bedziesz mogl robic te ruchy skoczka ale dźwięk będzie jakby normalnie biegł …

    14. nst- napisał:

      ja juz automatycznie robie na russian ducka jak biegne ;d wiec jestem przyzwyczajony bardzo , i mam zwykla klawe za 20zl ;d z normalnym skokiem

    15. theJOKER napisał:

      pgaleznakówinterpunkcyjnychtobyśk…mógłużywać!

      Jak dla mnie mogą naprawić to pojawianie się w showscores graczy, których już nie ma na serwerze. Nie chce mi się na coś takiego patrzeć: http://img444.imageshack.us/my.php?image=dedust20003fb6.jpg

    16. Phantom napisał:

      Będzie to działać tak jak wcześniej, ale dźwięk będzie tak jak przy normalnym bieganiu, a robią to dlatego, że na dużych eventach, gdzie gracze nie mają warunków do gry na słuch (wrzaski publiczności), taki silent run daje ogromną przewagę.

      Z innej beczki:

      Valve wprowadziło source’a (w moim przekonaniu) aby wyparł 1.6, ze względu na swoją jakość, by pokazywać na eventach coś miłego dla oczu, być może uważali, że będzie się podobał ludziom, nie wyszło im to tak do końca jak chcieli, dlatego znowu zainteresowali się 1.6 Według mnie zmieniając parę rzeczy w 1.6 stworzyliby shootera którego scena powiększy się zamiast kurczyć. A te zmiany to:

      1. netcode
      2. ładniejsze tekstury na mapy
      3. ładniejszje modele broni/postaci
      4. eliminacja bugów
      w pkt. 2 i 3 nie chodzi mi o wprowadzanie nowości, tylko o zwiększenie jakości już istniejących modeli/tekstur

      Ale to tylko moje zdanie

    17. MASS napisał:

      Oni chca chyba poprostu upodobnic naszego kochanego 1.6 do css i mysla ze po tym wszyscy przeniosa sie na css ze wzgledu na grafe :(

    18. headdErrr napisał:

      Zmiana protokołu = zmiana wersji gry.

      CS 1.7 nadchodzi ;x ??

    19. znafca napisał:

      Ja bym nic nie miał przeciwko powiedzmy 1.3/1.5 z grafą od cs:s. ;-) 1.6 z grafą cs:s też nie byłoby złe. Cs:s jest całkowicie niegrywalnym produktem…

    20. Dager napisał:

      Moim zdaniem zmiany na + Wreszcie się zainteresowali cs 1.6 który owszem, jest pod względem grywalności idealny ale wciąż ma kilka wad. Co do grafy to jak dla mnie jest idealnie - wszystko widać, a jak tak sobie pograłem w np ut 2007 to nie widziałem czy strzelam w ścianę czy w przeciwnika ;D Im więcej detalu w grze multiplayer tym gorzej.
      Promod miał być csem 1.6 na grafie source’a a zrobili gre która skupiała w sobie to co najgorsze w source + mapy takie jak w 1.6 ktoś w to w ogóle jeszcze gra ? :D
      Source to nie wypał nawet nie ma co wspominać..
      Tak więc podsumowując zmiany na plus, z demami będzie tak samo jak kiedyś 1.5 a 1.6 . Minie trochę czasu a nie będziemy wracać do starych dem, tylko oglądać nowe

    21. krak napisał:

      wsumie to zal kaczki bo cala magia wlasnie na tym polegala a tera to gg :c

    22. Jaro napisał:

      TAK JEST ! koniec duck’a :O:O modliłem się o ten dzień :) i jest nareszcie ! Powinni już dawno usunąć bug’a z duck’iem. Jeszcze powinni usunąć ten podskok przy szybkim naciśnieciu duck’a.

    23. j3sh napisał:

      Source jest dobry tylko przekombinowali z tymi mapami, a nikt nie może go zaakceptowac bo nie oszukujmy sie, ze w polsce ludzie maja za slabe kompy na to lub nie grali nawet w ta gre a wypowiadaja sie o niej negatywnie bo kolega tak mowi :| Mi cs 1.6 sie podoba, gram od czasu do czasu z kolegami dla rozrywki, ale wiecej czasu poswiecam css. Gdyby naprawili kilkanascie bugow (w 1.6 macie skanowanie po scianach czego w css nie ma :)) to gra stalaby sie o wiele lepsza

    24. analizator napisał:

      Właśnie skanowanie to największa magia cs’a :D

    25. GOLOMB napisał:

      powinni zablokowac “32bpp” (wyrzucic 16bpp) i wyrzucic +3 za bombe albo defusa :P

    26. krak napisał:

      #j3sh chyba cie suty pieka zeby skanowania w cs 1.6 niebylo. przeciez ta gra wtedy straci sens :X

    27. Sammer napisał:

      j3sh, w cod4 co jest nowszą grą od csa i css są skany i to też jest bug? -_-

    28. znafca napisał:

      Ja mam kompa na którym mam z tego co pamiętam bezproblemowo 100 fps non stop na normalnych mapach w cs:s 1024 + max aa + max af. ;-] Jak chcę gierkę z większymi wymaganiami niż 1.6, to od CS:S o niebo lepszy jest FEAR (mimo że to inny typ gry). Nawet o dwa nieba… :-)

    29. DraGon2 napisał:

      @j3sh - w css nie da sie grac wiec nie wiem o co ci chodzi ? Teraz kompy kazdy ma na x2 css wiec tez nie trafiles… Jesli grasz w css bo masz fajniejsza grafe i nikt nie moze cie zabic przez sciane to graj ale nie mow ze jest lepszy od 1.6 bo cie zlinczuja :)

    30. attyla napisał:

      Grałem przez pare lat w 1.6, od grudnia w css i powiem, że wszystko zależy od chęci gracza, bo znam ludzi którzy są dobzi w 1.6, a probowali swoich sił w css i albo wciąż grają albo coś:)

      To są dwie różne gry w tym samym temacie, kto grał ten wie, grafika w css nie jest powalająca ale np. moi rodzice którzy są laikami mówią, że znacznie fajniej to wygląda.

      W Polsce CSS sie nie rozwinął, trudno, ale .. niech się skończy bitwa, że CSS > 1.6 czy 1.6 > CSS, nie jesteście neutralni więc wasze głosy i tak nic nie wnoszą, a tylko robicie flame który jest zbyteczny:)

      BusssiaCzQ

    31. syndrom napisał:

      co do FEARA się zgodze, wreszcie jesteś prawdziwym znafcą :D

    32. znafca napisał:

      CS:S nie ma grama dynamiki 1.6, nie pościankujesz, “skanowanie” nic nie daje, inaczej się strzela, śmiesznie modele padają, śmieszne chedy są, nie ma bh ani russian ducka… można tak do usranej śmierci wymieniać. I ma tylko dwie zalety chyba: flesze które jak dla mnie są lepsze, no i grafikę.
      A co do FEAR, gra jest świetna, niestety słaba reklama tej gry jako genialnego multiplaya i takie niedoróbki jak brak możliwości nagrywania i oglądania dem trochę dają jej w kość.

    33. theJOKER napisał:

      @attyla, a kto ma oceniać jak nie my? Zakon franciszkanów ze Szklarskiej Poręby? To gra dla nas, więc chyba nasz głos się najbardziej liczy. Zrobili ją, żeby wyciągnąć wielu graczy ze sceny CS-a. Wyciągnęli może kilka procent, więc chyba mamy prawo uważać, że CSS jest słaby?

    34. laar napisał:

      @theJOKER, oni srają na to, czy wyciągnęli kogoś ze sceny 1.6 do css. Wystarczy, że ci ze sceny 1.6 kupili HL2 aby zobaczyć co to za cudo. Swoje zarobili, a czy będziesz grać w to, czy tamto to im lata.

    35. POLCARD napisał:

      JO NAJLEPSZE SA WARJATY555~ KTORE SZCZYCZA SIE TOP5 PL W SORSA TO JEST TO!!!!!!

    36. evenor napisał:

      juz nie da sie wejsc na serwer ; D

      This server is using an older protocol ( 47 ) than your client ( 48 ). If you believe this server is outdated, you can contact the server administrator at (no email address specified)

      GG :D

    37. evenor napisał:

      Avatary … ;D haha

    38. S1ERGIEJSKA napisał:

      avatary tylko na 1024×768 i higher, crouchhop zostal zmienil sie tylko dzwiek:( ogolnie na razie serwery laguja, nie pokazuje ms w netgraphie i cs sie niektorym zacina ze starym cpl gui

    39. c3bool napisał:

      prawie jak Cz@t3ria! -.-

    40. hyth napisał:

      p0r4shk4, mam nadzieje ze zostanie z tymi avatarami only@1024

    41. karaaaaaaaaaajev napisał:

      No to demka chyba jednak nie przepadną :)

      “About the demos we have some good news, it seems it is very easy to convert protocol 47 demos to protocol 48, we will get on this right away and get our entire demo archive converted as fast as possible.”

      Cytat z newsa na hltv.org

    42. karaaaaaaaaaajev napisał:

      a tutaj macie converter do demek ; )
      http://files.filefront.com/CsDemoConverterexe/;12135397;/fileinfo.html

      jeszcze nie wypróbowałem, bo siedzę w pracy właśnie ; d

    43. pg napisał:

      dzisiaj miałem update steama i nie moge wchodzic na serwer ponieważ są w dawnym protocole czyli 47 a po update mam 48 gratulujemy nam nowego steama :-/

    44. karaaaaaaaaaajev napisał:

      wg tego co piszą wystarczy zrestartować serwer

    45. kuman napisał:

      A ja to wogole uruchomic CS-a nie moge:) Pisze mi ze gra jest w tej chwili niedostepna. kul

    46. venix napisał:

      nie moge wogole wejsc na serwer przez ten jebany protokol… ;]

    47. Jeezykk napisał:

      Ja to samo - gg.

    48. destru napisał:

      fajnie ze doj3bali takimi fajnymi avatarami na 1024
      gg.

    49. theJOKER napisał:

      Jak te awatary mnie wkur..iają. Przez to ta rozjechana tabelka jest strasznie nieczytelna.

    50. owner__ napisał:

      e tam na 640 narazie nie ma tych avatarow tylko miejsca ktore jeszcze tak nie przeszkadzaja..gorzej z tym duckiem

    51. mando napisał:

      Duck chodzi tak samo (robie ctrl), tylko hałasuje bardziej.

    52. szperoo napisał:

      nie da sie grac na cl_updaterate 101 i ex_interp zmienia sie z 0.01 na 0.05 :/

    53. yaveb napisał:

      ustawiasz cl_updaterate 100 i już normalnie ;/

    54. break napisał:

      ale po co w ogole ta zmiana protokolu ;d?

    55. break napisał:

      Huhu, HL2 - Counter-Strike
      http://img65.imageshack.us/my.php?image=asdasdww8.jpg

    56. headdErrr napisał:

      break napisał:
      ale po co w ogole ta zmiana protokolu ;d?

      Nowe fixy, usunięcie exploitów, bugów w hltv i grze.
      To przenosi się na zmianę wersji gry.

      Generalnie to w typoszeregu Counter-Strike powinien być uznawany jako 1.7 ;oo

    57. break napisał:

      Czaje, ale zaskoczylo mnie to jak zobaczylem HL2 - Counter-strike w hlsw ;f

    58. OSSA napisał:

      Niezbyt udany update ;(

    59. ASHRON napisał:

      naprawde fajny apdejt, 60-70 fps(przed 100) i rzuca jak jakims jelczem .

    60. DraGon2 napisał:

      @break
      protokul 48 ma [ o ile pamietam ] hl2 i css wiec dlatego moze tak pokazywac ;] .
      Tez tak macie ze jak wchodzicie na jakis serw to zwiecha csa ? -_-

    61. Jeezykk napisał:

      @up

      Ta. Również zwieche łapie jak zmienię serwer. Po prostu , żeby wejść na inny to trzeba wyjść z gry ^^.

      tam gg dla valve.

    62. pg napisał:

      ta dzisiaj cs padł mi juz 12 razy jak nie więcej co gorzej
      chciałem oglądnąc demko hltv wyskoczył mi błąd

      WARNING! Server returned protocol version 47, not 48

    63. headdErrr napisał:

      A mnie nie chodzi w ogóle, wykrzacza się przy każdym łączeniu do serwera ;]

      Chyba zacznę grać na NS ;o hahaha

    64. break napisał:

      ASHRON, przy zmianie protokolu cs1.5 na cs1.6 tez zwiekszyly sie wymagania:-) Wiec moze jest tu jakas analogia

    65. bodzioswdn napisał:

      tylko zjebali cs;a szkoda mi luczi ktozy kupili servery platne;/

    66. mando napisał:

      #break ja mam nawet więcej fps… znaczy mniej spadają w akcji, już nie wiem sam co oni tam grzebali : - )

    67. DraGon2 napisał:

      w fps nie ma co wnikac , 2 lata temu mialem jakos ponad 500 a teraz 120-130 w tym samym miejscu oO.

    68. hase napisał:

      Ja osobiscie po update zadnych zmian nie odczuwam, oczywiscie pomijajac zmiane protokolu, co uniemozliwia dostep do wiekszosci serwerow oraz ogladania starszym dem. Natomiast mialem problem ze zmiana interpa bo sie nie dalo :P dopiero pozniej zorientowalem sie ze trzeba cl_updaterate itd zmienic do max 100 :)

    69. hyth napisał:

      porazka na maxa, jak zwykle wiecej zj3bali niz poprawili.
      http://www.petitiononline.com/qdds1/petition-sign.html - :D

    70. MASS napisał:

      zamiast viewdemo, playdemo i smiga tylko nie mozna przewijac

    71. fnttttt napisał:

      #pg przeczytaj newsa pod ktorym sie wypowiadasz

    Powiązane z newsem (1)

    1. Valve naprawia błędy HLTV | eSpmania eSports -

      [...] dnia zostały wprowadzone kolejne poprawki do Counter-Strike’a 1.6 (Valve wylaczy ponad 4500 demek). Niestety ale wprowadzona do życia aktualizacja, zamiast naprawiać wykryte błędy, tylko [...]


    Dodaj komentarz

    Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.





    Ankieta

    Co się stanie ze "złotą piątką" (ex-MYM)?

    View Results

    Loading ... Loading ...

    Barcode oraz Kanał RSS



    • Archiwum