Jak donosi serwis HLTV.org już niebawem nastąpi kolejna aktualizacja Counter-Strike’a 1.6, mająca jak się okazuje znaczący wpływ na naszą grę. Oprócz wyłączenia “rosyjskiego ducka” (Koniec silent run aka russian duck!) i poprawienia kilku innych drobnych niedociągnięć, zasadniczą różnicą będzie zmiana protokołu z numerku 47 na 48 (poprzednia taka zmiana miała miejsce przy przejściu z 1.5 na 1.6).
Niefortunna zmiana sprawi, że wszystkie dotychczasowe dema (HLTV i POV) przestaną działać! Wspomniany wyżej serwis już zapowiedział, że będzie szukał rozwiązania z całego wyjścia, bo nie zamierza “puścić z dymem” kolekcji ponad 4500 powtórek, jakie udało im się zgromadzić przez ostatnie 12 miesięcy.
Plotki wskazują, że “niechciana” aktualizacja nastąpi jeszcze w tym tygodniu.
Popularne: 30%
październik 22nd, 2008 o godzinie 10:03
no oni są total niedojebani..
jeszcze jak wprowadzą te avatatry to się z tego zrobi jakiś quejk albo warock ;o
październik 22nd, 2008 o godzinie 10:22
Przecież quake jest ok.. -_-
Co do zmiany to im ewidentnie się nudzi. Stwierdzili, że już dawno nic nie popsuli i widocznie chcą się poprawić :D Mogli by psuć coś co i tak jest zjebane czyli css ;c
październik 22nd, 2008 o godzinie 11:32
haha co za idioci
październik 22nd, 2008 o godzinie 12:03
zamiast wkoncu zrobic cos w strone tego zeby poprawic to tylko niszcza ;-/
październik 22nd, 2008 o godzinie 12:05
Co się tak przejmujecie, chcecie robić fragmovie to odpalacie nonstima 1.6 lub stare mody na HL-a - każda wersja śmigać będzie.
październik 22nd, 2008 o godzinie 13:03
dokładnie mando dobrze gada a nawet pisze … a co do tego silent runa dobra sprawa teraz dzieciakom się już screole nie będę psuć :)
październik 22nd, 2008 o godzinie 13:03
*będzie
październik 22nd, 2008 o godzinie 13:09
niektorzy nie ogladaja demek tylko po to zeby pozniej zrobic fragmovie,ty myslisz? :-/
październik 22nd, 2008 o godzinie 14:15
A tam dramatyzujecie. Mam nadzieje ze na tym nowym protokole poprawia troche bledów hltv (m.in. bug z 1rundą na wejsciu) no i troszke polepszy sie ms..
październik 22nd, 2008 o godzinie 14:46
ok russian walk OFF - tyle ze tylko scroll czy ctrl tez jzu nie bedzie chulac?
bo jak ctrl tez ma przestac dzialac to lipa wielka ;o
październik 22nd, 2008 o godzinie 14:49
ja pierole czemu nie moga zablokowac bindowania +duck na scrollu, a zostawic na innych klawiszach , ci z w valve sa tacy glupi ze nie wiedza ze mozna to wykonywac np. na ctrl -.-
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:06
Na rolce mógł każdy, na ctrl tylko ludzie z klawiaturami o niskim skoku. To nie jest sprawa “umienia”. ;-] Do dupy, że to blokują.
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:11
jak nie umiesz ctrl to przykro mi proste jest to wiec nie czaje was :) ale nie bedzie zablokowane czytaliscie wczesniej bedziesz mogl robic te ruchy skoczka ale dźwięk będzie jakby normalnie biegł …
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:19
ja juz automatycznie robie na russian ducka jak biegne ;d wiec jestem przyzwyczajony bardzo , i mam zwykla klawe za 20zl ;d z normalnym skokiem
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:20
pgaleznakówinterpunkcyjnychtobyśk…mógłużywać!
Jak dla mnie mogą naprawić to pojawianie się w showscores graczy, których już nie ma na serwerze. Nie chce mi się na coś takiego patrzeć: http://img444.imageshack.us/my.php?image=dedust20003fb6.jpg
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:34
Będzie to działać tak jak wcześniej, ale dźwięk będzie tak jak przy normalnym bieganiu, a robią to dlatego, że na dużych eventach, gdzie gracze nie mają warunków do gry na słuch (wrzaski publiczności), taki silent run daje ogromną przewagę.
Z innej beczki:
Valve wprowadziło source’a (w moim przekonaniu) aby wyparł 1.6, ze względu na swoją jakość, by pokazywać na eventach coś miłego dla oczu, być może uważali, że będzie się podobał ludziom, nie wyszło im to tak do końca jak chcieli, dlatego znowu zainteresowali się 1.6 Według mnie zmieniając parę rzeczy w 1.6 stworzyliby shootera którego scena powiększy się zamiast kurczyć. A te zmiany to:
1. netcode
2. ładniejsze tekstury na mapy
3. ładniejszje modele broni/postaci
4. eliminacja bugów
w pkt. 2 i 3 nie chodzi mi o wprowadzanie nowości, tylko o zwiększenie jakości już istniejących modeli/tekstur
Ale to tylko moje zdanie
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:45
Oni chca chyba poprostu upodobnic naszego kochanego 1.6 do css i mysla ze po tym wszyscy przeniosa sie na css ze wzgledu na grafe :(
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:49
Zmiana protokołu = zmiana wersji gry.
CS 1.7 nadchodzi ;x ??
październik 22nd, 2008 o godzinie 15:51
Ja bym nic nie miał przeciwko powiedzmy 1.3/1.5 z grafą od cs:s. ;-) 1.6 z grafą cs:s też nie byłoby złe. Cs:s jest całkowicie niegrywalnym produktem…
październik 22nd, 2008 o godzinie 16:17
Moim zdaniem zmiany na + Wreszcie się zainteresowali cs 1.6 który owszem, jest pod względem grywalności idealny ale wciąż ma kilka wad. Co do grafy to jak dla mnie jest idealnie - wszystko widać, a jak tak sobie pograłem w np ut 2007 to nie widziałem czy strzelam w ścianę czy w przeciwnika ;D Im więcej detalu w grze multiplayer tym gorzej.
Promod miał być csem 1.6 na grafie source’a a zrobili gre która skupiała w sobie to co najgorsze w source + mapy takie jak w 1.6 ktoś w to w ogóle jeszcze gra ? :D
Source to nie wypał nawet nie ma co wspominać..
Tak więc podsumowując zmiany na plus, z demami będzie tak samo jak kiedyś 1.5 a 1.6 . Minie trochę czasu a nie będziemy wracać do starych dem, tylko oglądać nowe
październik 22nd, 2008 o godzinie 16:40
wsumie to zal kaczki bo cala magia wlasnie na tym polegala a tera to gg :c
październik 22nd, 2008 o godzinie 17:21
TAK JEST ! koniec duck’a :O:O modliłem się o ten dzień :) i jest nareszcie ! Powinni już dawno usunąć bug’a z duck’iem. Jeszcze powinni usunąć ten podskok przy szybkim naciśnieciu duck’a.
październik 22nd, 2008 o godzinie 18:18
Source jest dobry tylko przekombinowali z tymi mapami, a nikt nie może go zaakceptowac bo nie oszukujmy sie, ze w polsce ludzie maja za slabe kompy na to lub nie grali nawet w ta gre a wypowiadaja sie o niej negatywnie bo kolega tak mowi :| Mi cs 1.6 sie podoba, gram od czasu do czasu z kolegami dla rozrywki, ale wiecej czasu poswiecam css. Gdyby naprawili kilkanascie bugow (w 1.6 macie skanowanie po scianach czego w css nie ma :)) to gra stalaby sie o wiele lepsza
październik 22nd, 2008 o godzinie 18:27
Właśnie skanowanie to największa magia cs’a :D
październik 22nd, 2008 o godzinie 18:43
powinni zablokowac “32bpp” (wyrzucic 16bpp) i wyrzucic +3 za bombe albo defusa :P
październik 22nd, 2008 o godzinie 18:47
#j3sh chyba cie suty pieka zeby skanowania w cs 1.6 niebylo. przeciez ta gra wtedy straci sens :X
październik 22nd, 2008 o godzinie 18:52
j3sh, w cod4 co jest nowszą grą od csa i css są skany i to też jest bug? -_-
październik 22nd, 2008 o godzinie 19:00
Ja mam kompa na którym mam z tego co pamiętam bezproblemowo 100 fps non stop na normalnych mapach w cs:s 1024 + max aa + max af. ;-] Jak chcę gierkę z większymi wymaganiami niż 1.6, to od CS:S o niebo lepszy jest FEAR (mimo że to inny typ gry). Nawet o dwa nieba… :-)
październik 22nd, 2008 o godzinie 19:07
@j3sh - w css nie da sie grac wiec nie wiem o co ci chodzi ? Teraz kompy kazdy ma na x2 css wiec tez nie trafiles… Jesli grasz w css bo masz fajniejsza grafe i nikt nie moze cie zabic przez sciane to graj ale nie mow ze jest lepszy od 1.6 bo cie zlinczuja :)
październik 22nd, 2008 o godzinie 19:16
Grałem przez pare lat w 1.6, od grudnia w css i powiem, że wszystko zależy od chęci gracza, bo znam ludzi którzy są dobzi w 1.6, a probowali swoich sił w css i albo wciąż grają albo coś:)
To są dwie różne gry w tym samym temacie, kto grał ten wie, grafika w css nie jest powalająca ale np. moi rodzice którzy są laikami mówią, że znacznie fajniej to wygląda.
W Polsce CSS sie nie rozwinął, trudno, ale .. niech się skończy bitwa, że CSS > 1.6 czy 1.6 > CSS, nie jesteście neutralni więc wasze głosy i tak nic nie wnoszą, a tylko robicie flame który jest zbyteczny:)
BusssiaCzQ
październik 22nd, 2008 o godzinie 19:26
co do FEARA się zgodze, wreszcie jesteś prawdziwym znafcą :D
październik 22nd, 2008 o godzinie 19:56
CS:S nie ma grama dynamiki 1.6, nie pościankujesz, “skanowanie” nic nie daje, inaczej się strzela, śmiesznie modele padają, śmieszne chedy są, nie ma bh ani russian ducka… można tak do usranej śmierci wymieniać. I ma tylko dwie zalety chyba: flesze które jak dla mnie są lepsze, no i grafikę.
A co do FEAR, gra jest świetna, niestety słaba reklama tej gry jako genialnego multiplaya i takie niedoróbki jak brak możliwości nagrywania i oglądania dem trochę dają jej w kość.
październik 22nd, 2008 o godzinie 20:00
@attyla, a kto ma oceniać jak nie my? Zakon franciszkanów ze Szklarskiej Poręby? To gra dla nas, więc chyba nasz głos się najbardziej liczy. Zrobili ją, żeby wyciągnąć wielu graczy ze sceny CS-a. Wyciągnęli może kilka procent, więc chyba mamy prawo uważać, że CSS jest słaby?
październik 22nd, 2008 o godzinie 22:50
@theJOKER, oni srają na to, czy wyciągnęli kogoś ze sceny 1.6 do css. Wystarczy, że ci ze sceny 1.6 kupili HL2 aby zobaczyć co to za cudo. Swoje zarobili, a czy będziesz grać w to, czy tamto to im lata.
październik 22nd, 2008 o godzinie 23:12
JO NAJLEPSZE SA WARJATY555~ KTORE SZCZYCZA SIE TOP5 PL W SORSA TO JEST TO!!!!!!
październik 23rd, 2008 o godzinie 02:09
juz nie da sie wejsc na serwer ; D
This server is using an older protocol ( 47 ) than your client ( 48 ). If you believe this server is outdated, you can contact the server administrator at (no email address specified)
GG :D
październik 23rd, 2008 o godzinie 02:19
Avatary … ;D haha
październik 23rd, 2008 o godzinie 02:35
avatary tylko na 1024×768 i higher, crouchhop zostal zmienil sie tylko dzwiek:( ogolnie na razie serwery laguja, nie pokazuje ms w netgraphie i cs sie niektorym zacina ze starym cpl gui
październik 23rd, 2008 o godzinie 03:22
prawie jak Cz@t3ria! -.-
październik 23rd, 2008 o godzinie 07:06
p0r4shk4, mam nadzieje ze zostanie z tymi avatarami only@1024
październik 23rd, 2008 o godzinie 09:51
No to demka chyba jednak nie przepadną :)
“About the demos we have some good news, it seems it is very easy to convert protocol 47 demos to protocol 48, we will get on this right away and get our entire demo archive converted as fast as possible.”
Cytat z newsa na hltv.org
październik 23rd, 2008 o godzinie 09:57
a tutaj macie converter do demek ; )
http://files.filefront.com/CsDemoConverterexe/;12135397;/fileinfo.html
jeszcze nie wypróbowałem, bo siedzę w pracy właśnie ; d
październik 23rd, 2008 o godzinie 10:09
dzisiaj miałem update steama i nie moge wchodzic na serwer ponieważ są w dawnym protocole czyli 47 a po update mam 48 gratulujemy nam nowego steama :-/
październik 23rd, 2008 o godzinie 10:15
wg tego co piszą wystarczy zrestartować serwer
październik 23rd, 2008 o godzinie 10:25
A ja to wogole uruchomic CS-a nie moge:) Pisze mi ze gra jest w tej chwili niedostepna. kul
październik 23rd, 2008 o godzinie 11:26
nie moge wogole wejsc na serwer przez ten jebany protokol… ;]
październik 23rd, 2008 o godzinie 11:33
Ja to samo - gg.
październik 23rd, 2008 o godzinie 14:55
fajnie ze doj3bali takimi fajnymi avatarami na 1024
gg.
październik 23rd, 2008 o godzinie 15:02
Jak te awatary mnie wkur..iają. Przez to ta rozjechana tabelka jest strasznie nieczytelna.
październik 23rd, 2008 o godzinie 15:10
e tam na 640 narazie nie ma tych avatarow tylko miejsca ktore jeszcze tak nie przeszkadzaja..gorzej z tym duckiem
październik 23rd, 2008 o godzinie 15:20
Duck chodzi tak samo (robie ctrl), tylko hałasuje bardziej.
październik 23rd, 2008 o godzinie 15:28
nie da sie grac na cl_updaterate 101 i ex_interp zmienia sie z 0.01 na 0.05 :/
październik 23rd, 2008 o godzinie 15:36
ustawiasz cl_updaterate 100 i już normalnie ;/
październik 23rd, 2008 o godzinie 15:58
ale po co w ogole ta zmiana protokolu ;d?
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:02
Huhu, HL2 - Counter-Strike
http://img65.imageshack.us/my.php?image=asdasdww8.jpg
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:06
break napisał:
ale po co w ogole ta zmiana protokolu ;d?
—
Nowe fixy, usunięcie exploitów, bugów w hltv i grze.
To przenosi się na zmianę wersji gry.
Generalnie to w typoszeregu Counter-Strike powinien być uznawany jako 1.7 ;oo
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:10
Czaje, ale zaskoczylo mnie to jak zobaczylem HL2 - Counter-strike w hlsw ;f
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:24
Niezbyt udany update ;(
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:29
naprawde fajny apdejt, 60-70 fps(przed 100) i rzuca jak jakims jelczem .
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:37
@break
protokul 48 ma [ o ile pamietam ] hl2 i css wiec dlatego moze tak pokazywac ;] .
Tez tak macie ze jak wchodzicie na jakis serw to zwiecha csa ? -_-
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:49
@up
Ta. Również zwieche łapie jak zmienię serwer. Po prostu , żeby wejść na inny to trzeba wyjść z gry ^^.
tam gg dla valve.
październik 23rd, 2008 o godzinie 16:54
ta dzisiaj cs padł mi juz 12 razy jak nie więcej co gorzej
chciałem oglądnąc demko hltv wyskoczył mi błąd
WARNING! Server returned protocol version 47, not 48
październik 23rd, 2008 o godzinie 17:03
A mnie nie chodzi w ogóle, wykrzacza się przy każdym łączeniu do serwera ;]
Chyba zacznę grać na NS ;o hahaha
październik 23rd, 2008 o godzinie 18:38
ASHRON, przy zmianie protokolu cs1.5 na cs1.6 tez zwiekszyly sie wymagania:-) Wiec moze jest tu jakas analogia
październik 23rd, 2008 o godzinie 20:09
tylko zjebali cs;a szkoda mi luczi ktozy kupili servery platne;/
październik 23rd, 2008 o godzinie 20:18
#break ja mam nawet więcej fps… znaczy mniej spadają w akcji, już nie wiem sam co oni tam grzebali : - )
październik 23rd, 2008 o godzinie 20:54
w fps nie ma co wnikac , 2 lata temu mialem jakos ponad 500 a teraz 120-130 w tym samym miejscu oO.
październik 23rd, 2008 o godzinie 22:23
Ja osobiscie po update zadnych zmian nie odczuwam, oczywiscie pomijajac zmiane protokolu, co uniemozliwia dostep do wiekszosci serwerow oraz ogladania starszym dem. Natomiast mialem problem ze zmiana interpa bo sie nie dalo :P dopiero pozniej zorientowalem sie ze trzeba cl_updaterate itd zmienic do max 100 :)
październik 24th, 2008 o godzinie 00:56
porazka na maxa, jak zwykle wiecej zj3bali niz poprawili.
http://www.petitiononline.com/qdds1/petition-sign.html - :D
październik 24th, 2008 o godzinie 07:49
zamiast viewdemo, playdemo i smiga tylko nie mozna przewijac
październik 24th, 2008 o godzinie 13:07
#pg przeczytaj newsa pod ktorym sie wypowiadasz